Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het enige speciaal voor Traxxass is de connector en mogelijk dat de afmetingen speciaal voor een Traxxas model zijn.Leuk om te zien dit hoog hobby gehalte: mooi dat ie vliegt
Ik zie een nano tech 40C 3S lipo 1400mah bij HK staan die ik eens wil testen voor de BO mini H
Staat bij speciaal voor traxxas kan dat kwaad en is het gewoon een quad geschikte lipo?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...c_lipo_pack_tra2823_traxxas_1_16_models_.html
Zo nee? Welk alternatief is er?
Interessant, vooral voor de UHF vliegers onder ons. Heb je een link?Ik was een beetje op eBay aan het struinen en kwam een wifi zender tegen waarmee je je beeld van je Vrx kan uitzenden als wifi signaal naar een tablet of een smartphone.
Voor mij is het wel leuk om omstanders dan mee te kunnen laten kijken op hun eigen smartphone of vergelijkbaar apparaat, heeft iemand er al ervaring mee of het een beetje werkt?
Interessant, vooral voor de UHF vliegers onder ons. Heb je een link?
Ik heb 4x cayenne 30a regelaars besteld. Krijg ik ze binnen, staat op de factuur ook mooi 4x 30a. Wat zit in de doos: 2x 30a en 2x 20a