R
RedAlert
Guest
laten we maar gewoon eens kijken hoe het uitpakt bij mach.....dan kunnen we altijd nog eens kijken waar en hoe er iets verandert kan worden....toch ?!...
//ronald
//ronald
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
RClipse zei:Ja zeker er is genoeg animo zo te zien (16man) dus laten we gewoon een datum prikken en kijken hoe het uitpakt, moeten we wel zeker weten dat er min. 10man komen lijkt me...
RedAlert zei:gewoon op een relaxte manier kennis maken met een circuit en niet meteen de druk van de regels over motorinhoud , trekstarter etc...
kyoshodriver-->Bartje zei:Dit houdt in dat er alleen roto- en trekstart motoren zijn toegestaan, verder zal het regelement veel toestaan.
Dit betekent dus dat vrijwel alle soorten 1:10 on-road modellen aan deze klasse zouden kunnen deelnemen.
R3an!m@ted zei:Ik denk dat je zelf eerst deze stap moet maken, op een niet wedstrijd dag gaan rijden. Dan is de sfeer rustiger en veel meer mensen die willen helpen.
Als je bijv. zo'n beginners klasse gelijk doet met dat de clubrijders hun wedstrijd hebben dan is er gewoon weinig tijd om hun te helpen.
Je zou beter die wedstrijd apart kunnen doen en dan gewoon wat mensen regelen van de club die daar willen helpen en uitleggen, en bijv een demo raceje doen van wat er allemaal mogelijk is.
carson/robbe zei:wel leuk maar wat kan je winnen dan? :? :?:
rs4evo3 zei:ervaring.
RClipse zei:Volgens mij is de bedoeling voornaamste kennismaking met het circuit(rijden) en alles er om heen...
Maar ik denk waarschijnlijk een medaille of bekertje...
R3an!m@ted zei:Volgens mij was bij mach de bedoeling dat er op zaterdag 1 of 2 kwalificaties werden gereden.
TGXnut zei:Erg gezellige club! Mensen staan ook gelijk voor je klaar als er wat is.
M7H zei:R3an!m@ted zei:Volgens mij was bij mach de bedoeling dat er op zaterdag 1 of 2 kwalificaties werden gereden.
Volgens mij was dit de bedoeling, wanneer we het clubkampioenschap gingen beslissen in 1 weekend, aangezien er toch weer besloten is om er iets van 5 te rijden zal dit niet gaan gebeuren lijkt me.........
Alles dient nog uitgewerkt te worden, maar het is hoe dan ook voor deze klasse waar we het in dit topic over hebben echt niet de bedoeling dat men 2 dagen moet rijden......
zoals al aangegeven moet de "fun" factor gerespecteerd worden en de "race" factor is minder van belang......