Mogelijk 1:10 on-road roto/trekstart wedstrijdklasse.

Als er bij de MACH (Heemstede) binnen de reguliere clubraces (ca. 4-5 per jaar) een aparte klasse wo

• Nou, 2 races per jaar misschien vindt ik wel genoeg

Votes: 0 0,0%
  • Leuk maar die 5,- Euro inschrijfkosten zie ik tegenop

• Gek, ik moet er niet aan denken, niets aan op een circuit.

• Iets anders nl.:

• Total voters
    731
kyoshodriver-->Bartje zei:
Gewoon 5 normale BC's dus? Dus geen wedstrijden met een andere club? Die data worden dan gewoon BC's?

Schijnbaar gaat het wat lastig om met een andere club te rijden, men is nog bezig, maar het gaat stroef.....
Dus misschien worden het inderdaad wel weer "gewoon" 5 BC's.....

Heel eerlijk gezegd martin, in hoeverre worden de experts gevraagd? Want ik weet dat een aantal mensen die lid zijn van de mach en toch zeker wel mensen een hoop kunnen leren, niet aangeschreven worden. Of direct gevraagd worden. Als ze daar nou eens mee zouden beginnen.

Ikzelf heb inmiddels redelijk verstand van koppelingen en motoren. Ik wil gerust een zondag met mijn koffertje komen sleutelen, alleen wanneer en noem maar op, dat is denk ik neit aan mij!

Greetz Michiel

Er is inderdaad zat kennis aanwezig binnen de club om "beginners" goed op weg te helpen.

Vergeet 1 ding niet, het blijft een vereniging, met op vrijwilligers basis inzet van je leden.
Mensen gaan benaderen is misschien een optie, ook vrijwillig je hulp aanbieden is er een van.......

Hoe alles gaat verlopen moeten we nog even afwachten, eerst dit initiatief verder met het bestuur bespreken, ga ik het Zondag ook wel even over hebben als er wat kopstukken aanwezig zijn, en dan kijken we weer verder........

Het is en blijft en goed iniatief.
Houdt ons op de hoogte, ik persoonlijk sta al klaar om te komen met mijn autootje.
Ik was zeker van plan om iets meer dan rijden op de parkeerplaats te gaan doen.
Dit mede door het steeds minder worden van goede plekken om in en rond Amsterdam te rijden.
Makro is weg
Maxis meestal open op zondag en erg vervuild
Zaandam brengt overal drempels aan om de 1:1 straatracers te weren.
In het geheel komen er steeds meer hekken, dus alle mooie plekken verdwijnen.

Zeg "zware Jongen" (welke ben jij? 647476, of een van die andere 2 ?.......doordenkertje)

Kom andere Zondag naar de MACH, het wordt wel wat fris, maar er komen best een aantal mensen met weinig tot geen circuit ervaring, je bent natuurlijk altijd welkom......

zondag word zeker leuk volgens mij komt er onderhand al een man of 10. ook nog een andere kennis niet van het forum. hij wilde graag nog wat tips van je voor zijn vector.

mvg jarno

Laat maar komen....
Maar heren vergeet 1 ding niet:
Vrij rijden op de MACH voor NIET leden kost 7,50,-.......

beagles.jpg

Thanks TGXnut, ik zie alleen dat ik de nummers fout had.....
het was met de 7-1-6.....

De baan is open van 12-17, ik zal er zijn om iets van 12-12:30 ofzo.......

Helaas heb ik rond dat tijdstip andere verplichtingen die ik helaas niet kan verschuiven.
Maar ik blijf geinteresseerd en zal de volgende keer proberen aanwezig te zijn.

Ik komt nog wel maar zoals eerder vermeld wat later, en ik neem mijn Vector wel mee maar ga er niet mee rijden. ik heb geen brandstof en kan mij dat ook niet veroorloven om het nu te kopen ivm met andere verplichtingen. De Rs4-2 zal ik wel ff loslaten, maar die wordt toch volledig van de baan gereden :oops: :wink:

nee joh, ik kom ook met mijn rs4 evo want om met dit weer nou die 705 in te lopen vind ik geen goed plan. met een beetje geluk is de baan droog en kunnen we op foam rijden.

mvg jarno

Zondag kom ik dus ook naar MACH.

0% kans op regen stond er op teletekst dus dat gaat al de goede kant op!

RClipse zei:
ik heb geen brandstof en kan mij dat ook niet veroorloven om het nu te kopen ivm met andere verplichtingen. De Rs4-2 zal ik wel even loslaten, maar die wordt toch volledig van de baan gereden :oops: :wink:

Waar rijdt die rs4 op, kan ook in je vector hoor, maar ik heb wel brandstof, mag je best een paar tankjes van oprijden.....

Rijdt op 20% ik hem vandaag extra'tje gekregen op mijn werk, dus ga ff langs pitstop in de hoop dat ze hebben... Rs4 rijdt op 16%

Ze hadden nog! dus ik ben voorzien! tot morgen... en nu weer On-topic hier... :wink:

Back