Ik las het stukje over jouw crash en moest daar toch heel snel aandenken toen het gebeurde

en zag dezelfde brokstukken voor me.
groet
Terence
Tsja, achteraf kijk je een paard in de kont.
Ik had wellicht nog iets kunnen redden door de flaps uit te gooien maar de tijd ontbrak helaas. Ik had net een mooie bel, stak er tegenwinds doorheen en draaide terug om te gaan cirkelen. maar bij de bocht dook de neus weg en vroeg ik me eerst af of ik de bocht verkeerd had genomen en voordat ik echt besefte dat ik geen hoogteroer meer had was ik al bijna beneden, met tegen de 100 km per uur leg je snel pad af, de rest is te zien op de foto.
Ik kon wel in mijn log zien dat ik de hoogteroerservo vol uit liet slaan dus vandaar verdenk ik de aansluiting.
Vreemde is echter wel dat mijn hele stabilo geknikt is in de tegengestelde richting dan de rest van de schade? :???:
Dus alsof die dubbelgeklapt is tijdens de vlucht, maar dat lijkt me stug.
Het meeste baalde ik er eigenlijk nog van dat ik net daarvoor een paar sterke bellen was gepasseerd waardoor de vleugels van eigen begonnen te fladderen

Het zou dus een mooie thermiekdag zijn geworden.
Mja, ik heb zijn opvolger al gevonden, moet er alleen even op wachten en dit gebeuren zorgt er ook weer voor dat ik wat minder moet gaan vliegen op forummen en mezelf weer achter de bouwplank aan de Diamant moet zetten.
Ik heb toch zeer weinig niet gevlogen .
Daarom schreef ik het ook niet, ik vond het enkel even treffend.
Hooguit zou je ter vergelijk kunnen nemen dat men weer voor het eerst sinds enige tijd goede thermiek had