Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt nu meer gewicht dus je zal meer lift moeten creëren. Dit kan je niet alleen aanpassen met de gains. Ik ken de 330 niet maar probeer eens 9" props. Let er wel op dat door je door andere props ook de gains weer moet aanpassen! Succes.
Vlieg je 3s
Werkt perfect, ik heb het op mijn mini en f450 komt niet los
hallo ik heb een dji 450 complete zet (geen accu en afstandsbediening) besteld en heb hem nog niet maar heb wel al een vraag:
ik heb een fs-ct6b zender, in het helle verslag zie ik nergens dat er een stekkertje naar toe gaat voor de ontvanger stroom te Geven. moet dat niet? zo ja hoe sluit je dat dan aan, direct op de accu?
dit is vast een domme vraag van mij maar dit is mijn eerste project solderen en zo kan ik best goed maar van dit soort dingen snap ik echt geen fluit
Dankje lyrix!!!!
dus die poort op mijn ontvanger moet ik alleen gebruiken om te binden en daarna is die gewoon buiten gebruik.
Wat je fout doet: beginnen zonder de gebruiksaanwijzing te lezen.wat doe ik fout/wat moet ik doen, alvast bedankt!