Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller + GPS upgrade + Demo en

Je hebt nu meer gewicht dus je zal meer lift moeten creëren. Dit kan je niet alleen aanpassen met de gains. Ik ken de 330 niet maar probeer eens 9" props. Let er wel op dat door je door andere props ook de gains weer moet aanpassen! Succes.

goede tip thx, ga ik proberen , zou ik niet de zender kunnen programmeren zodat ie zelf wat meer throttle geeft? heb een turnigy 9xr

hallo ik heb een dji 450 complete zet (geen accu en afstandsbediening) besteld en heb hem nog niet maar heb wel al een vraag:

ik heb een fs-ct6b zender, in het helle verslag zie ik nergens dat er een stekkertje naar toe gaat voor de ontvanger stroom te Geven. moet dat niet? zo ja hoe sluit je dat dan aan, direct op de accu?

dit is vast een domme vraag van mij maar dit is mijn eerste project solderen en zo kan ik best goed maar van dit soort dingen snap ik echt geen fluit

hallo ik heb een dji 450 complete zet (geen accu en afstandsbediening) besteld en heb hem nog niet maar heb wel al een vraag:

ik heb een fs-ct6b zender, in het helle verslag zie ik nergens dat er een stekkertje naar toe gaat voor de ontvanger stroom te Geven. moet dat niet? zo ja hoe sluit je dat dan aan, direct op de accu?

dit is vast een domme vraag van mij maar dit is mijn eerste project solderen en zo kan ik best goed maar van dit soort dingen snap ik echt geen fluit

Bij de Naza M Lite zit een BEC die geeft stroom aan de Naza en de Naza geeft weer stroom aan je ontvanger via de stekkers die van de Naza > Ontvanger gaan.

Dankje lyrix!!!!

dus die poort op mijn ontvanger moet ik alleen gebruiken om te binden en daarna is die gewoon buiten gebruik.

HELP!!!!

ik ben net klaar met het in elkaar zetten en heb de ontvanger probeerden te binden.
deed dat kabeltje er in zet de quadcopter aan het rode lampje gaat knipperen

druk op het bind knopje en doe de ontvanger aan het lichtje blijft rood branden (dat is goed denk ik)

doe de quad uit en de ontvanger doe alles weer aan maar het lichtje op de quad blijft heel snel oranje knipperen en die op de ontvanger blijft rood branden

ik heb nu op mijn kanaal 6 een servo gezet doe de stroom er op mijn naza lite blijft weer de helle tijd heel snel oranje knipperen maar die servo doet het wel.
en als ik hem aan de pc koppel zegt hij dat hij mijn zender niet ziet

ik weet het niet meer!!!!

wat doe ik fout/wat moet ik doen, alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Maar blijkbaar niet begrepen. Van alle vragen die je tot nu toe hebt gesteld, kun je het antwoord vinden in de gebruiksaanwijzing.

Back