MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Hoeft niet perse vergroot te worden... In de ruimte die je hebt kan je een hoop doen. Hoeft ook niet alles om te gooien maar als je inventief bent kom je een hoop. Begrijp me niet verkeerd. De baan is al tof zoals hij nu is. Is alleen brainstormen in de loze lucht. :D

Hardcase is wel verplicht ja... Als die accu dat niet is dan mag hij niet... Maar ja, als mensen dat er niet bij zetten. Ik ken natuurlijk niet alle accu's uit mijn hoofd :D

re

anyone going tomorrow night?
i plan on going, have a complete new setup to try out, hopefully im faster :cool:

@mike did you fix your ASO b44 ;)

anyone going tomorrow night?
i plan on going, have a complete new setup to try out, hopefully im faster :cool:

@mike did you fix your ASO b44 ;)

I'll be there for sure.
Asso is already up and running, i also did a few little things with my setup.
So lets see if we can keep up with each other.

Vandaag weer even wezen rijden bij de Mach, ondanks dat er een onroad wedstrijd was kon je het wel gezellig druk noemen wat betreft de aanwezigheid van offroad rijders.
Lekker veel kunnen rijden en zo nu en dan ook even naar de wedstrijd gekeken.
Het enige wat ik heb kunnen merken als nadeel van de kou was dat de tape die gebruikt is voor reparatie van de baan wat gemakkelijker los liet en we toch een paar keer hebben moeten stoppen om een gat in het tapijt opnieuw af te plakken.
Ook wel een paar nieuwe gezichten gezien bij de offroad wat altijd leuk is, wellicht dat deze mannen zich ook wel willen inschrijven voor de aankomende race?? Wie weet....

De inschrijving voor de volgende wedstrijd (26 februari) is ook al (lang) geopend.
Je kan je hier inschrijven:
MyRCM
Als je geen eigen transponder hebt, er zijn leen transponders.

Martijn

Laatst bewerkt:
26-ste kan ik helaas niet, volgende wedstrijd ben ik weer van de partij!

Succes voor de rijders
Winfried

Back