MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Mach

Hee Andre,

Nee hoor, ik was er van 10.00 tot 16.00
Maar ik zat met mijn rug naar de kantine zeg maar, waarschijnlijk
gewoon niet gezien.
IK heb ook 1:12 en toerwagen gereden (geprobeerd in ieder geval)
misschien elkaar misgelopen, volgende keer beter!

Hans

re

The 4wd class for this sunday is so far :

1.Mike ASSO b44 :rolleyes:
2.David TRF
3.Chris TRF

@ bzb : hopefully you can join us?

looking forward to sunday!

2.David TRF
3.Chris TRF

@ bzb : hopefully you can join us?

looking forward to sunday!

im sorry to inform you i will not compete, good luck, go for the win :)!

2.David TRF
3.Chris TRF
4.Tom LRP s10 bx

@ Mike : can you tell sander that he has a PM on this forum (i dont have his number)

I have a camera tripod that can stand really tall, will bring it along on sunday to film the a mains,

Hopefully someone with a decent camera can take some action shots.

Was zeker een leuke en gezellige dag!!
Ik zou alleen toch wel iets meer inschrijvingen zien voor de open klasse want met zijn vieren is toch een beetje weinig, maar wel een eerste prijs in de wacht gesleept in deze klasse.
Ook heb ik mee gereden in de 2wd klasse waar de laatste tijd op een zeer hoog niveau word gereden, helaas niet in de prijzen gevallen maar toch nog een 5e plek in de a finale waar ik toch best trots op ben.
Het valt me wel op dat het lastig is om te switchen tussen de twee auto's omdat ze zo verschillend van elkaar rijden. (mooie smoes toch ;))
Nu zag ik dat Jorden druk was met het maken van foto's en filmpjes, kan niet wachten op het resultaat hiervan maar plaats in ieder geval vast de foto's van de prijsuitreiking graag :cool:

re

It was a very fun day indeed, probly the best so far for me, not the best result but had a good time.
thanks to my mechanic Jelle, helped alot with my driving.
Chris was flying with the 511 at the end! Mike as usual you are fast with that b44, congrats on the win!
Hopefully the next race there will be even more 4wd buggy entries.

Well done to Luke too, he drove very good with the slash.

@ Sander : Thanks for the lift
@ Hans : Bedankt voor de dag :D

Next race we need more shortcourse and 4wd buggy entries.
Its the last for the season so hopefully everyone will make a effort to attend.

Im off to South africa for 2 weeks, see you all at practice when i get back :cool:

HEHE!! net was Martijn bij me en die heeft m'n kleine race monster terug gebracht:)
Dus ben ik er de eerst volgende keer weer als Martijn ook kan en dan kom ik met m'n m-03 :) Maar das een beetje offtopic ;)
Grtz Mathijs

It was definitely nice. David thank you for responding to my driving haha we definitely need more 4x4 buggies and short course.
Luke gr

Was zeker een leuke en gezellige dag!!
>>>knip knip<<<
Nu zag ik dat Jorden druk was met het maken van foto's en filmpjes, kan niet wachten op het resultaat hiervan maar plaats in ieder geval vast de foto's van de prijsuitreiking graag :cool:

Ik heb hem aan het werk gezet :-)
Maar hij was nog aan het herstellen van zijn inferno avontuur, we kunnen wel melden dat het sein "brand meester" geklonken heeft. Nu even de voorraad nakijken of er nog ergens een regelaar en motor ligt.

Ik heb hem aan het werk gezet :-)
Maar hij was nog aan het herstellen van zijn inferno avontuur, we kunnen wel melden dat het sein "brand meester" geklonken heeft. Nu even de voorraad nakijken of er nog ergens een regelaar en motor ligt.

Heb eventueel nog wel het origineele setje van de b4 voor je liggen.
Mag je van mij wel lenen voor de laatste wedstrijd
Ook nog wel een hpi flux set liggen dus roep maar als je wat nodig hebt.

Gr. Jan

Dat is snel....
A-Finale
afinale.jpg

B-Finale
bfinale.jpg

C-Finale
cfinal.jpg

Open klasse
openafinale.jpg

Toe gift..
IMG_0480.jpg

IMG_0565.jpg

IMG_0545.jpg

Heb eventueel nog wel het origineele setje van de b4 voor je liggen.
Mag je van mij wel lenen voor de laatste wedstrijd
Ook nog wel een hpi flux set liggen dus roep maar als je wat nodig hebt.

Gr. Jan

Dank je wel Jan, ik moet nog ergens een setje hebben liggen, zitten nog in een on road verstopt, maar aangezien het in mijn schuur net zo geordend is als in mijn hoofd :-)....moet ik even gaan zoeken in de rommel...
Maar bedankt voor het aanbod.

Back