MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Discussie in 'Electro offroad' gestart door bricks, 27 okt 2010.

1. WesleyRoy

WesleyRoy

Lid geworden:
    17 dec 2008
    Hier nog even een verlaat wedstrijdverslagje. Ik vond het weer leuk om een keertje mee te doen. Ik had 2 vrienden mee waarvan 1 met name onroad rijd (Paul Seyn).

Hij reed met een geleende b4.1 van mij en zowaar belandde we samen in de a-finale (laatste 2 plekjes).

Ik kon niet echt van betekenis zijn ten opzichte van de rest van de rijders, 1x uitgevallen, 1x 8e en 1x 5e. Desondanks was het een leuke battle tussen Paul Seyn en ik.

Uiteindelijk hadden we precies het zelfde puntentotaal, echter omdat ik een betere kwalificatie had gehad kwam ik een plekje voor hem uit in de totaalstand.

Zelf 1x een rechtervoorarm gebroken toen ik ongelukkig de dubbele grote schans over ging en in de muur belandde, nadat een paar ritjes daarvoor Paul precies dezelfde schade had gereden.

Al met al weer een leuk dagje gehad.

Hier nog 2 filmpjes op de indoorbaan.

edit geloof dat ik een paar reacties hieronder per ongeluk een verkeerd filmpje heb gepost.. (heb de link naar een playlist gekopieerd, ipv het betreffende filmpje).

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Ik kom zondag waarschijnlijk meedoen met een wedstrijd!!!! :-D:-D
    Word mijn eerste in de 7jaar RC!!

1000e bericht schenk ik aan dit topic omdat ik enorm blij ben!!!! :-D:-D :banana:

3. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Zo, dat was leuk!
    Veel uitgevallen, hoop ellende en een kapotte esc en motor. Maar het was super gezellig en leuk om is mee te doen!

In maart ben ik hopelijk weer van de partij!

Special thanx to: Martijn voor vervoer en pinions, Mike voor het soldeer werk en sleutel werk en lenen voor esc! En dan hebben we nog Nick(Nik) voor het lenen van 2 armpjes ( kan effe niet op de naam komen) En ten slotte! Gijs voor het lenen van spoiler en ruil van sensor kabel! En de catering! En oh ja! Niet te vergeten de man die tegen over me zat die zijn Spektrum DX2s aan mij toevertrouwde!

Zo dat was het dan weer! Luitjes tot de volgende!
    Ik vond het supah gezellig mannen!

4. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    En jij rijdt al 7 jaar (of was het nog langer).
    Je zou je erg diep moeten schamen!

Deel Deze Pagina