Laat maar.Kan ik misschien een keer met iemand mee rijden om te trainen want ik wil het heel graag stuur maar een pbtje zoals je kan zien woon ik in Almere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, de wedstrijden zijn redelijk laagdrempelig opgezet, perfect om als eerste wedstrijd ervaring op te doen. Over een "standaard" wedstrijd heb ik wel eens een verhaaltje geschreven. Dat verhaaltje vind je hier: Lees voer voor beginnende racers
De wedstrijden in haarlem:
Nog meer vragen?
- zorg dat je er om een uurtje of negen bent
- er zijn dan nog ruim voldoende sleuteltafels
- vraag naar Hans, en meld hem dat het je 1e wedstrijd is. Hij zal je dan kort en bondig op weg helpen.
- Inschrijven bij de wedstrijd leiding als dat omgeroepen wordt
- 1e kwalificatie start om ca. 10:00 uur
- prijsuitreiking om ca. 17:00 uur
Helemaal niemand?
Heb mij ook prima vermaakt gisteren. Voor mij nu mijn beste resultaat in de a-finale, vorige jaar heb ik ook een enkele keer de a-finale gehaald maar kwam dan niet verder dan de 7e/ of 8e startplek (wat nu zelfs een b-finale zou zijn geweest). Nu een 5e startplek en 3x 5e geworden.
Helaas mis ik nog wel een halve seconde in mijn rondetijden en moet een stuk constanter worden, maar voor nu ben ik tevreden.
![]()
5e in de A-finale is heel netjes, zeker als je bedenkt dat je vrij weinig op de baan getraind hebt (volgens mij ben je toch niet zo heel vaak bij Mach?). Als jij daar wekelijks zou komen dan zou je die halve seconde denk ik snel kunnen dichten.
Ligt maar net aan de snelheid van de auto Mike. Een langzamere auto kan vanzelfsprekend ook niet die muur-kombocht nemen omdat hij er dan afvalt. Dus dat valt dan weer mee. De snellere auto's worden over het algemeen ook bestuurd door mensen die de snelheid aan kunnen (meestal, niet altijd) dus dan heb je er weer geen last van... Maar er zitten zeker stukken in waar we in de ruimte op de indoor baan wat mee zouden kunnen...
Ligt maar net aan de snelheid van de auto Mike. Een langzamere auto kan vanzelfsprekend ook niet die muur-kombocht nemen omdat hij er dan afvalt. Dus dat valt dan weer mee. De snellere auto's worden over het algemeen ook bestuurd door mensen die de snelheid aan kunnen (meestal, niet altijd) dus dan heb je er weer geen last van... Maar er zitten zeker stukken in waar we in de ruimte op de indoor baan wat mee zouden kunnen...