MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Laat maar.Kan ik misschien een keer met iemand mee rijden om te trainen want ik wil het heel graag stuur maar een pbtje zoals je kan zien woon ik in Almere

Hoi, nog even een vraagje over de wedstrijd morgen, vanaf hoe laat is ook alweer de baan open en vanaf hoe laat begint het ook alweer? Ik dacht 9.oo uur resp. 10.00 uur starten..

Groeten wesley

Oke, de wedstrijden zijn redelijk laagdrempelig opgezet, perfect om als eerste wedstrijd ervaring op te doen. Over een "standaard" wedstrijd heb ik wel eens een verhaaltje geschreven. Dat verhaaltje vind je hier: Lees voer voor beginnende racers

De wedstrijden in haarlem:
  • zorg dat je er om een uurtje of negen bent
  • er zijn dan nog ruim voldoende sleuteltafels
  • vraag naar Hans, en meld hem dat het je 1e wedstrijd is. Hij zal je dan kort en bondig op weg helpen.
  • Inschrijven bij de wedstrijd leiding als dat omgeroepen wordt
  • 1e kwalificatie start om ca. 10:00 uur
  • prijsuitreiking om ca. 17:00 uur
Nog meer vragen?

ahh gevonden ;-) na wat teruggebladerd te hebben..

Zo, laten we het nu maar weer over de baan hebben.
Vandaag weer een race verreden en het was weer een gezellige dag met veel rijden, zeker voor mij omdat ik in de 2wd en de open klasse heb mee gereden.
Hierbij de foto's van de prijsuitreiking, en ik verwacht nog wel een paar foto's van de race want ik heb nog wel wat mensen met een camera rond zien lopen.

Podium open klasse:
1: Michael
2: David
3: Winfried
op de voorgrond:Mauritz (aanmoedigingsprijs)
20120122_164104.jpg

Podium 2wd A finale
1: Nick
2: Sidney
3: Dick
20120122_164536.jpg

Podium 2wd B finale
1: Nico
2: Robin
3: Sander
20120122_164407.jpg

Podium 2wd C finale
1: Thierry
2: Simon
3: Winfried
20120122_164247.jpg

Laatst bewerkt:
re

i had a really good day, my driving was bad but i was enjoying myself.
@ Mike : CONGRATS!! i will get you next time haha

@ Sander : Thank you for the lift home and for organising the timing.

:tank:

Heb mij ook prima vermaakt gisteren. Voor mij nu mijn beste resultaat in de a-finale, vorige jaar heb ik ook een enkele keer de a-finale gehaald maar kwam dan niet verder dan de 7e/ of 8e startplek (wat nu zelfs een b-finale zou zijn geweest). Nu een 5e startplek en 3x 5e geworden.

Helaas mis ik nog wel een halve seconde in mijn rondetijden en moet een stuk constanter worden, maar voor nu ben ik tevreden.

:)

Heb mij ook prima vermaakt gisteren. Voor mij nu mijn beste resultaat in de a-finale, vorige jaar heb ik ook een enkele keer de a-finale gehaald maar kwam dan niet verder dan de 7e/ of 8e startplek (wat nu zelfs een b-finale zou zijn geweest). Nu een 5e startplek en 3x 5e geworden.

Helaas mis ik nog wel een halve seconde in mijn rondetijden en moet een stuk constanter worden, maar voor nu ben ik tevreden.

:)

5e in de A-finale is heel netjes, zeker als je bedenkt dat je vrij weinig op de baan getraind hebt (volgens mij ben je toch niet zo heel vaak bij Mach?). Als jij daar wekelijks zou komen dan zou je die halve seconde denk ik snel kunnen dichten.

5e in de A-finale is heel netjes, zeker als je bedenkt dat je vrij weinig op de baan getraind hebt (volgens mij ben je toch niet zo heel vaak bij Mach?). Als jij daar wekelijks zou komen dan zou je die halve seconde denk ik snel kunnen dichten.

Vorige jaar (seizoen) was ik er wel bijna elke week, maar dit jaar lukt het mij niet om echt elke week te komen, de eerste 2 wedstrijden heb ik dan ook gemist.

Op de nieuwe layout met de verschoven jump, heb ik slechts afgelopen vrijdag getraind.

Dit filmpje was door Jitse op FB gepost. Moet zeggen, wel echt een gaaf indoor off-road baantje en wellicht iets voor volgend jaar???

:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaaaa, filmpje had ik ook al eens gezien.
Ik weet niet of het mogelijk is om die wallride te realiseren bij de mach maar erg gaaf is hij wel, verder ben ik ook wel erg gecharmeerd van die wat langere sprongen die je in delen moet nemen.
En de semi kombocht tegen de muur na het rechte eind is ook erg leuk, alleen ligt de snelheid dan wel heel hoog en zou ik daar niet graag als baaninzet staan.

Ligt maar net aan de snelheid van de auto Mike. Een langzamere auto kan vanzelfsprekend ook niet die muur-kombocht nemen omdat hij er dan afvalt. Dus dat valt dan weer mee. De snellere auto's worden over het algemeen ook bestuurd door mensen die de snelheid aan kunnen (meestal, niet altijd) dus dan heb je er weer geen last van... Maar er zitten zeker stukken in waar we in de ruimte op de indoor baan wat mee zouden kunnen...

Niet echt, dat is meer een "ramp-ride". Een wall-ride is echt dat je een langer stuk over een muur kan rijden zonder 180° te sturen.

Ligt maar net aan de snelheid van de auto Mike. Een langzamere auto kan vanzelfsprekend ook niet die muur-kombocht nemen omdat hij er dan afvalt. Dus dat valt dan weer mee. De snellere auto's worden over het algemeen ook bestuurd door mensen die de snelheid aan kunnen (meestal, niet altijd) dus dan heb je er weer geen last van... Maar er zitten zeker stukken in waar we in de ruimte op de indoor baan wat mee zouden kunnen...

Ik bedoelde een deel verderop in de baan, na het rechte stuk daar zie je dat na de rechter bocht je iets tegen de muur op kan rijden en daarmee een hele hoge snelheid kan houden door die bocht.

is er nog ruimte dan om de offroad baan te vergroten? naar links bijvoorbeeld?.
wat zijn nu de ronde tijden daar? 16 sec?

Back