Leuk baantje. Ben er nu 2x geweest en weet mijn Ferrari-rode Fiatje500 (M-03) redelijk binnen de lijntjes te houden op een lege baan.
Wordt nog wel nerveus als de snelle jongens de baan op komen, dus dan snel de pits in. Gelukkig zijn er genoeg baan vrij momenten op zaterdag
Ik heb je gezien Zaterdag. Je vroeg nog of je weer mocht "gastrijden" toch?
alleen ben je naar mijn mening niet heel lang gebleven.
Ikzelf heb niet gereden, alleen ff wat gebabbeld.
De Zaterdag is zeker goed geschikt als je een beginner bent, want echt druk is het niet.
Dat van die 0:50-0:00 en 0:20-0:30 voor beginners wordt niet gecommuniceerd.
Wel goed om te weten.
Ik ben ook voorstander dat er
ALTIJD rekening gehouden wordt met die rijtijden, als het wat drukker wordt. Op Woensdag vind ik het eigenlijk triest dat Hans het om moet roepen, en dat de rijders niet gewoon automatisch zich aan de geldende tijden houden, blijkbaar is die discipline er gewoonweg niet, jammer.
Ikzelf rij 1/12, en het snelheidverschil tussen de 1/12 en andere is zo groot, vooral in de bochten, dat samen rijden gewoonweg niet kan. de kreet dat een 1/12 zo snel is dat ie er makkelijk omheen kan, nou dat moet je maar eens proberen dan als je met je banden in het vuil komt (immers ik moest er toch omheen?)...
Als zo goed als iedereen 2x per uur 10 minuten kan rijden, in zijn "eigen groep" is iedereen daar bij gebaat. Ook, en
zeker de beginners hebben hier profijt van. Een betere rijder kan wellicht wel een beginnend rijder ontwijken, maar de beginned rijder voelt zich hier helemaal niet lekker onder, die rijders moet je hun eigen tijdslot gunnen.