Zondag as wedstrijd.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ik zondag niet kan. Hoeveel wedstrijden zijn er daarna nog? Lijkt me wel leuk om mee te doen.
m.v.g. Erik
De opening tussen kerst en oud en nieuw was een groot succes. Daarom is de MACH indoorbaan in Haarlem op woensdag 4 januari en vrijdag 6 januari geopend van 10.00 uur tot 23.00 uur.
Zondag as wedstrijd.......
zou wel willen maar niemand rijd WGT :-(.... Cees en Hallewijn kunnen niet.. en heb geen zin om met de tweeën te rijden.He Beelen, gaan we nog wgt rijden??
zou wel willen maar niemand rijd WGT :-(.... Cees en Hallewijn kunnen niet.. en heb geen zin om met de tweeën te rijden.
Ga nu maar TT-01 rijden en Swift..
Oja jij was kees.... al die rare namen.. regel jij dan nog ff een paar rijders.
Ingeschreven......
Ik kan wel Stephan, dus als we bart en nog een paar kunnen overhalen dan hebben we een leuk veld.
Gtz Kees
Waarom?, swift is ook een hele leuke klasse!
Mijn Swift gaat niet, probeer nog ff andere bandjes , WGT 2 rijders is niks rij lekker TT-01....Omdat ik denk dat Stefan de swift zondag zal laten schieten, als de wgt wel doorgaat. Eigen belang dus. Niet dat ik verwacht zondag een potje te kunnen breken, maar dan is er in ieder geval een competitie
En de volgende keer eentje extra.Hehe niet zo snel we hebben 4 wgt-ers!!
Hehe niet zo snel we hebben 4 wgt-ers!!
En de volgende keer eentje extra.![]()
Helaas dit weekend een indoor kunstvliegwedstrijd (Nederlands Kampioenschap F3P) anders had ik meegedaan. 8OVolgende keer in februari dus wel.