Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie Pro10 topic. Dit weekend het Nederlands Kampioenschap Indoor Kunstvlucht. (F3P indoor vliegwedstrijden) Stond al eerder gepland en begin kans te maken op een beker. Dus dat eerst.Hee, waarom nu niet? Kunnen we samen rijden.
Halewijn
Voor degene die het leuk vinden, een kort verslagje van mijn wedstrijd dag. Voor degene die het niet leuk, een kort verslagje van mijn wedstrijd dag.
het was zeker fijn de WGT........ 10.370 gereden mijn ronde record.... graag tot de volgendeHet was een leuke dag, en best spannend bij de wgt, helaas de laatste finale wat rommelig met zelfs een poging tot 3d vliegen door deze ...
19 februari, 5e wedstrijd, inschrijving is geopend
ik sta er weer bij.....Ingeschreven voor de WGT. Hopen dat het nog spannender wordt dan de finale van de vorige keer. En hopen op nog meer inschrijvingen. Vorige keer hadden we er vier. Waarschijnlijk nu 6?
PS Wil je een keertje rustig rijden op Mach Indoor? Kom dan op zaterdag. Ik zag op mylaps dat er maar een handje vol mensen waren vandaag (zaterdag).
Halewijn
Wedstrijd is de 5e febr.......Huh? In het jaaroverzicht stond toch 5 februari. :? De 19e gaat niet meer lukken, één WGT rookie minder.![]()
Ik moet ook verder kijken dan de neus lang is.Wedstrijd is de 5e febr.......
ik sta er weer bij.....
Ik moet ook verder kijken dan de neus lang is.Op MyRCM staat het gewoon.
![]()
![]()
niet zo gek toch, het was buiten zulk mooi weerPS Wil je een keertje rustig rijden op Mach Indoor? Kom dan op zaterdag. Ik zag op mylaps dat er maar een handje vol mensen waren vandaag (zaterdag).
Halewijn
Zo, het was ineens weer druk hier. Zal ik nu gaan roepen dat het de 12e is.
niet zo gek toch, het was buiten zulk mooi weer