Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee, waarom nu niet? Kunnen we samen rijden:cool:.

Halewijn
Zie Pro10 topic. Dit weekend het Nederlands Kampioenschap Indoor Kunstvlucht. (F3P indoor vliegwedstrijden) Stond al eerder gepland en begin kans te maken op een beker. Dus dat eerst. :D Anders had ik zeker al meegedaan (mits ik een onderdeeltje kon bietsen dat ik vanavond stuk heb gereden en vanmorgen toevallig besteld had).

Hmmmm, ik tel er nu nog maar 3.

Stephan
Kees
En mij had je dus ook als meegeteld....

Wie is er nog meer van de party?

Bart mss?

Halewijn

Voor degene die het leuk vinden, een kort verslagje van mijn wedstrijd dag. Voor degene die het niet leuk, een kort verslagje van mijn wedstrijd dag.
Vol frisse (over)moed aan de dag gestart. Woensdag nog heerlijk gereden, en behoorlijke ronde tijden neergezet, vandaag was het diep, diep droevig.
In de kwali's liep het al wel redelijk, althans reed ik zo'n beetje dezelfde rondetijden als woensdag. Maar in vergelijking tot de rest is er nog een hoop te winnen voor mij.
Waar ik het goed doe met een rondje 14.8, duiken de beste rijders onder de 13 :-(
Ronde 2 maar wat aan de setup veranderd, dikkere olie en zwaardere veren voor geloof ik. Resultaat ==> achteruitgang
1e finale, achterkant aangepast. Resultaat==> achteruitgang
2e finale, niets meer te verliezen. Toch mijn diff maar gevuld met 60k diffolie, en de boel afgedicht met secondenlijm (outdrives), en shoe goo (deksel van het diff). Resultaat ==> rondetijden in de vrije val. Ik werd een gevaar voor de rest. Uitkomen van de bocht? Mini ging nog even verder met de bocht. Opkomen rechte stuk? mini sloeg zomaar linksaf. Het is dat ik zo'n wedstrijd mentaliteit heb, en goed ben opgevoed, anders had ik mijn auto halverwege van de baan gepakt, en was naar huis gereden. Na een paar tellen rust, toch maar geprobeerd een paar rondjes te rijden, kijken of ik op de een of andere manier in mijn ritme kon komen. Ik hoop dat ik jullie daar niet teveel mee in de weg heb gereden.
3e finale; Eureka, mijn servo saver maar vastgelijmd. De dood of de gladiolen. Dat pakte véél beter uit. Tot een rondje of 23, 5:46. Servo tandwielen stuk. Was natuurlijk te verwachten zonder saver. Maar ik kon in ieder geval die rondjes wel veilig vol op het gas. Ik weet wat ik moet veranderen
Mijn complimenten trouwens naar de oveige rijders, en met name Michael. Niet normaal wat een rondetijden die op de baan zetten. Menig Tourwagen rijder kan daar niet aan tippen. Snelste ronden 12.502. Ter vergelijk, snelste tijd in de TT-01 12.303, in de 13.5 stock 10.595.
Ik heb een paar manche's van de swift in een grafiek verwerkt (gewoon voor de gein). Ik heb Michael daar maar buiten gelaten, want iedereen viel van de grafiek af, zoveel sneller als die was.
Misschien de grafieken hier ook maar eens posten?

Het was een leuke dag, en best spannend bij de wgt, helaas de laatste finale wat rommelig met zelfs een poging tot 3d vliegen door deze ...

19 februari, 5e wedstrijd, inschrijving is geopend

Ingeschreven voor de WGT. Hopen dat het nog spannender wordt dan de finale van de vorige keer:D. En hopen op nog meer inschrijvingen. Vorige keer hadden we er vier. Waarschijnlijk nu 6?

PS Wil je een keertje rustig rijden op Mach Indoor? Kom dan op zaterdag. Ik zag op mylaps dat er maar een handje vol mensen waren vandaag (zaterdag).

Halewijn

Ingeschreven voor de WGT. Hopen dat het nog spannender wordt dan de finale van de vorige keer:D. En hopen op nog meer inschrijvingen. Vorige keer hadden we er vier. Waarschijnlijk nu 6?

PS Wil je een keertje rustig rijden op Mach Indoor? Kom dan op zaterdag. Ik zag op mylaps dat er maar een handje vol mensen waren vandaag (zaterdag).

Halewijn
ik sta er weer bij.....

Zo, het was ineens weer druk hier. Zal ik nu gaan roepen dat het de 12e is?.

Geintje, ik zal mijn foutje herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back