Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bandjes in de TC zijn de zelfde als vorig jaar: LRP VTEC CPX
Driveratio gaat omhoog van 5.5 naar 5.0.

De complete reglementen volgen zsm. In de basis verandert er niet veel t.o.v. vorig jaar.

Ik houd jullie op de hoogte. Houd ook de site van de MACH in de gaten voor updates.

Groeten Niels

Bij deze:

hoi allen,

De onroad-wedstrijddata zijn bekend. Deze worden ook nog op de site van de MACH gezet. De data zijn als volgt.

Zaterdag 22 en zondag 23 oktober 2011
Zaterdag 26 en zondag 27 november 2011
Zaterdag 17 en zondag 18 december 2011
Zaterdag 7 en zondag 8 januari 2012
Zaterdag 4 en zondag 5 februari 2012
Zaterdag 3 en zondag 4 maart 2012

De zaterdagen zijn voor trainen, de zondag wordt de wedstrijd verreden.
De reglementen worden begin volgende week op de site gezet.

Er is samenspraak geweest met MBC De Sluis, en MRC Culemborg over de kalender. Ook met de open wedstrijden van de AMCC is rekening gehouden. Er is echter 1 datum waarbij alles samen valt (17 en 18 december). Dit was helaas niet te voorkomen.

Volgende week wordt de binnenbaan weer raceklaar gemaakt en zoals al eerder geschreven in dit topic, is de baan geopend vanaf zondag 2 oktober.

Tot snel.

Groeten Niels

Wat ik zie is dat de 1ste indoor club wedstrijd samen valt met de 3 uurs 1:10 buiten race op de Mach?
Is dit handig, ivm kantine/wedstrijdlijding enz?

gr.
Peter

Zo, vandaag op de nieuwe lay-out gereden. Erg, erg stoffig, erg weinig grip, maar wel een super lay-out. Het is wel wat krapper geworden allemaal, maar het is weer een super baan!
Nu nog wat tijd van mijn rondetijden afkrijgen!

Groet Robert

Is dat stoffige niet te verhelpen met een avondje stofzuigen? Avondje stofzuigen met zn allen ofzo? Ik ben voornemens vrijdag ook weer eens mn neus te gaan laten zien met 4 wielen :p

Gewoon veel rijden op de baan, dan gaat dat vanzelf over. Is altijd weer even in het begin. Komt helemaal goed, met een paar weken is dat helemaal weg en ligt er weer een mooie griplijn...

Volgens mij is de baan stof gezogen, dit is stof dat er door het "schuren" van de banden uit komt. Gewoon veel rijden en dan komt de grip vanzel'f ;-)

Groet Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back