Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, Glenn gaat ook hard, woensdag reed ie dat ook.

Gemiddeld 10.2? Want dan gaat het pas hard, die rondetijd zegt niets...
De reden waarom bijvoorbeeld Robert en Martin hard gaan is omdat deze heel constant rijden. Dat is de uitdaging!

Waar kan ik de Lrp VTEC 30cpx banden kopen en de carson cupmachine
en kan de cupachine met de standaart regelaar? op de tt-01
of is er een betere?
Gr Jarno

Laatst bewerkt:
Tis 10.4 geworden, maar ter indicatie, wel 24R in 4.18, dat heeft nog niemand gehaald, en wat is nou belangrijk? ;)

Glenn reed vanavond een 10.1!

Gemiddeld 10.2? Want dan gaat het pas hard, die rondetijd zegt niets...
De reden waarom bijvoorbeeld Robert en Martin hard gaan is omdat deze heel constant rijden. Dat is de uitdaging!

Glenn reed die 24 rondes in 4.16 en is daarin tot nu toe de snelste..

Dank je Pieter, maar inderdaad dat is het belangrijkste.

Glenn reed die 24 rondes in 4.16 en is daarin tot nu toe de snelste..

Yep, dat heeft ie afgelopen vrijdag geflikt, dus nu zaak om dat a.s. woensdag te gaan verbeteren natuurlijk!.... ;)
Eigenlijk waren Robert en ik daar vorig jaar al mee bezig, elkaar in de gaten houden, rekenen, inschatten, sms'jes naar elkaar sturen, denken dat je hem dan wellicht nu toch te pakken hebt en dan.... Rijdt dat jong ineens nog harder op de laatste beslissende clubrace!.... :mrgreen: ;)

Dank je Pieter, maar inderdaad dat is het belangrijkste.

Yep, dat heeft ie afgelopen vrijdag geflikt, dus nu zaak om dat a.s. woensdag te gaan verbeteren natuurlijk!.... ;)
Eigenlijk waren Robert en ik daar vorig jaar al mee bezig, elkaar in de gaten houden, rekenen, inschatten, sms'jes naar elkaar sturen, denken dat je hem dan wellicht nu toch te pakken hebt en dan.... Rijdt dat jong ineens nog harder op de laatste beslissende clubrace!.... :mrgreen: ;)

Ik weet van niets :mrgreen: ;-)

Groet Robert

Oke bedankt voor de info
maar nog 1vraagje ik ben een beginneling en heb nog nooit een wedstrijd
gereden en heb een standaard tt-01 maar wat voor soort rijders en autó's
rijden er in de TT-01 klasse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back