M7H
Forum veteraan
toevallig gisteravond uitgebreid over gehad..........snelste rondetijd is belangrijk (of niet Jantje)![]()
Voor Jan wel, omdat ie nog niet meer dan 4 rondjes foutloos kan rijden....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
toevallig gisteravond uitgebreid over gehad..........snelste rondetijd is belangrijk (of niet Jantje)![]()
eh pcies andersom martinliever foutloos dan de snelste!
Helaas lukte gister beide niet :rolling:
Glenn reed vanavond een 10.1!
Yep, Glenn gaat ook hard, woensdag reed ie dat ook.
Tis 10.4 geworden, maar ter indicatie, wel 24R in 4.18, dat heeft nog niemand gehaald, en wat is nou belangrijk?![]()
Gemiddeld 10.2? Want dan gaat het pas hard, die rondetijd zegt niets...
De reden waarom bijvoorbeeld Robert en Martin hard gaan is omdat deze heel constant rijden. Dat is de uitdaging!
Glenn reed die 24 rondes in 4.16 en is daarin tot nu toe de snelste..
De reden waarom bijvoorbeeld Robert en Martin hard gaan is omdat deze heel constant rijden. Dat is de uitdaging!
Glenn reed die 24 rondes in 4.16 en is daarin tot nu toe de snelste..
Wat leuk zeg Martin.....hahahahhahahasms'jes naar elkaar sturen...
Wat leuk zeg Martin.....hahahahhahaha
Dank je Pieter, maar inderdaad dat is het belangrijkste.
Yep, dat heeft ie afgelopen vrijdag geflikt, dus nu zaak om dat a.s. woensdag te gaan verbeteren natuurlijk!....
Eigenlijk waren Robert en ik daar vorig jaar al mee bezig, elkaar in de gaten houden, rekenen, inschatten, sms'jes naar elkaar sturen, denken dat je hem dan wellicht nu toch te pakken hebt en dan.... Rijdt dat jong ineens nog harder op de laatste beslissende clubrace!....![]()
![]()
banden kan je hier bestellen http://www.the-border.com/product.php?productid=34534&cat=825&page=1 en standaard regelaar voldoet prima.. Carson Cup motor kan je volgens mij bij Hans krijgen.Waar kan ik de Lrp VTEC 30cpx banden kopen en de carson cupmachine
en kan de cupachine met de standaart regelaar? op de tt-01
of is er een betere?
Gr Jarno
Carson Cup motor kan je volgens mij bij Hans krijgen.
Oke bedankt voor de info
maar nog 1vraagje ik ben een beginneling en heb nog nooit een wedstrijd
gereden en heb een standaard tt-01 maar wat voor soort rijders en autó's
rijden er in de TT-01 klasse