Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je gelijk in martin zijn toch moment opname's op de dag zelf moet je het doen en tijdens trainingen nooit de achterkant van je tong laten zien...hahahah

Groeten

John
 
Ja , het was weer errrugg gezellig bij de laatste indoor bij de MACH. Alle mensen die zich voor mijn plezier hebben ingezet hartelijk bedankt. Ik heb erg genoten van de wedstrijden. Martin je hebt zeer goed gereden. shappo.;). John ook gefeliciteerd met je derde plaats eerlijk gewonnen het was erg spannend met jou in de wedstrijd en ik heb genoten van het goede rijden van jou , geen enkele keer contact en toch lekker bij elkaar gereden. Robert gefeliciteerd je bent toch een klasse rijder. Wie weet hebben we volgend jaar meer tegenstand voor jou.

En nu lekker het Brandstof seizoen in , sorry electro jongens maar nitrosnuiven is toch zeer leuk ook.:D Zie jullie wel weer op de buiten baan.
 
Ja een erg leuke, maar stressvolle dag. Twee klasses op één dag, waarvan één 1:12 is, is stress vol. Maar een geweldig leuke dag. Mike, maar zeker ook JW heel erg bedankt voor het lenen van de spullen!
Inderdaad het zonnetje van vandaag heeft mij ook weer zin doen krijg in het buiten rijden!

Volgend jaar weer.

Groet Robert
 
Was weer erg leuk met de wedstrijd...hmm was de eerte keer dat ik uitstel kreeg sorry het duurde iets langer als dat ik dacht..losse motorkabel op de regelaar net waar ik de draden zo mooi mogelijk had weg gewerkt dus ik zag het niet direct.
Jan willem was erg spannend we hebben met z'n tweeen lekker gereden voor wat we waard waren was erg close de 2e finale...
Ben mijn auto voor buiten alweer in orde aan het maken..

Robert gefeliciteert met de 1e plaats algemeen en Martin ook jij met de 2e plaats

Tot op de buitenbaan

Groeten

john
 
Het was een aangename binnenseizoen. Iedereen gefeliciteerd met de behaalde posities.

Mijn binnen auto gaat ook weer in de motteballen. Die heeft het prima gedaan. Er is een heel stuk minder schade gereden dan in seizoen 2009-2010. Even terugkijkend naar mijn klasse is het een goede keuze geweest is om van een 13.5t naar een 17.5t te gaan voor de World GT. De rondetijden zijn niet langzamer geworden met de 17.5t (wellicht zelfs sneller) maar het rijd wel een stuk makkelijker.

Zeker ook leuk te weten dat er al toezegging is gedaan dat we volgend binnenseizoen wederom een plek hebben om binnen te rijden!
 
Ja het is zeker een leuk seizoen geweest! iedereen bedankt daarvoor!
En inderdaad bij de WGT klasse was het fijn om met een 17,5 turn motor te rijden.. Heb zelf niet gereden met de 13,5 vorig jaar.. maar ik denk dat het niet erg is geweest om over te stappen naar de 17,5 :)
Ook tegen het eind van het seizoen ging me auto steeds beter.. nu lekker weer lekker een nieuwe 235mm bouwen zodat de 200mm de kast in kan.
 
Yep jongens, bedankt...

De laatste race reed ik tijden waarbij ik 4e had geworden tijdens de EPS 10.5T, maar dan wel met een 13.5T!...
En nog rijdt Krens harder.... je zou bijna denken... :wink:
 
Tja Martin, zoals je zelf wel eens zegt, sommige mensen sturen gewoon beter.:) geintje. Er blijft in ieder geval nog een uitdaging liggen voor je voor het volgende indoor seizoen.

Zie je op de baan.;)
 
Op de site van de Mach staat dat de indoorbaan 2 oktober weer geopend is. Mijn vraag nu of er al wat meer bekend is over de 1:10 Stock 13.5 klasse? Vorig jaar werd er met een overbrenging van 5.5 gereden en CPX banden van LRP.

Opzich zijn de CPX banden goed te krijgen, dus lijkt mij dat weer een prima band. Wat mij betreft was de max. gearratio van 5.5 wat aan de lage kant en zou deze misschien beter 5.0 kunnen zijn?
 
Op de site van de Mach staat dat de indoorbaan 2 oktober weer geopend is. Mijn vraag nu of er al wat meer bekend is over de 1:10 Stock 13.5 klasse? Vorig jaar werd er met een overbrenging van 5.5 gereden en CPX banden van LRP.

Opzich zijn de CPX banden goed te krijgen, dus lijkt mij dat weer een prima band. Wat mij betreft was de max. gearratio van 5.5 wat aan de lage kant en zou deze misschien beter 5.0 kunnen zijn?

sorex 28 is beter ;)

what did we use last year for gearing ???
 
Voor de onroadwedstrijden zijn de klasses waarmee gereden wordt alsvolgt:

- 1:12 stock, 13.5 turns boosted
- 1:10 stock, 13.5 turns cirtix toerwagen (Speedpassion 3.0 motor, cirtix regelaar)
- Tamiya Swift mini (M03 en M05 chassis) standaard Mabuchi/Johnson motor en standaard Tamiya regelaars en Solaris Hard mini-tires
- Tamiya TT-01 toerwagen, standaard Mabuchi/Johnson motor regelaar vrij
- World GT, 17.5 turns boosted 2S of 10.5 turns boosted 1S
De offroadklasses volgen zo snel mogelijk. Deze worden weer georganiseerd door RCRace. Houd ook de website van RCrace.nl in de gaten voor updates over het indoorseizoen.

De reglementen voor onroad en offroad volgen zo snel mogelijk.*
 
Data Mach Indoor

hoi allen,

De onroad-wedstrijddata zijn bekend. Deze worden ook nog op de site van de MACH gezet. De data zijn als volgt.

Zaterdag 22 en zondag 23 oktober 2011
Zaterdag 26 en zondag 27 november 2011
Zaterdag 17 en zondag 18 december 2011
Zaterdag 7 en zondag 8 januari 2012
Zaterdag 4 en zondag 5 februari 2012
Zaterdag 3 en zondag 4 maart 2012

De zaterdagen zijn voor trainen, de zondag wordt de wedstrijd verreden.
De reglementen worden begin volgende week op de site gezet.

Er is samenspraak geweest met MBC De Sluis, en MRC Culemborg over de kalender. Ook met de open wedstrijden van de AMCC is rekening gehouden. Er is echter 1 datum waarbij alles samen valt (17 en 18 december). Dit was helaas niet te voorkomen.

Volgende week wordt de binnenbaan weer raceklaar gemaakt en zoals al eerder geschreven in dit topic, is de baan geopend vanaf zondag 2 oktober.

Tot snel.

Groeten Niels
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top