Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond gereden met mijn TT-01 en die ging top.... we rijden met nieuwe motor Carson Cup racer... 13.1 sec snelste tijd...

En ja de nieuwe lay out is geweldig doordraaier rechts is erg goed ... hoop volgende week mijn CRC klaar te hebben.....

heeft er iemand mischien een topdek voor de sakura xi reserve of over? Bij die van mij is hij gespleten (geen secondelijm op de randen gedaan).. En wil graag woensdag weer rijden. Heb al bij verscheidene winkels gekeken maar helaas is dat niet de juiste..

Hij is geplakt inmiddels.. nu maar hopen dat het infirieure bouwwerk het nog eventjes blijft zitten.. :D

@martin: stond er niet in.. maar we zijn nooit uitgeleerd he ;)

@martin: stond er niet in.. maar we zijn nooit uitgeleerd he ;)

Oh, dan kan jij er niets aan doen, ben je een iets mindere prutser... haha...
Woensdagavond, dan ga ik ook weer voor het eerst, mag je me ook een prutser noemen, als ik de baan leer kennen en tegen de balken knal!.....

Ik ben er woensdag hahaha... kunnen we achter elkaar tegen de balken knallen... of tegen elkaar ;).

Ps gaat er nog iemand meedoen met de EPS Mach?

"EPS Mach Indoor 11 t/m 13 november 2011

Beste rijders,

Ook dit jaar wordt de EPS weer verreden op de MACH Indoor. Dit jaar vindt de race plaats van 11 tot en met 13 november. Vrijdag 11 november is de hal vanaf 10.00 uur geopend voor vrije trainingen. Zaterdag 12 november wordt er gekwalificeerd en zondag zijn de finales.
Er wordt gereden in de volgende klasses: 1:12 Mod, 1:12 Stock en World GT.
Over een F1-klasse wordt door de organisatie nog nagedacht. De inschrijving is inmiddels geopend op MyRCM."

Of is dat een event waar je eigenlijk alleen wat hem te zoeken als toeschouwer of als vrijwilliger?

Halewijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back