Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat me ergens iets bij dat op de LRP TCM gezegd werd dat deze banden gewoon het zelfde rubber als een 30X bevatten, alleen een veel kleinere en iets rondere wang... Maar of ik mij dit nog goed herinner..... 8-)

Groet Robert

net Hans even gesproken. De baan is 31 december en 1 januari gesloten. Woensdag 4 januari en vrijdag 6 januari is die de hele dag weer geopend, dus vanaf 10.00 tot 23.00 uur. De overige dagen is de baan dicht volgens het normale schema, dus vanaf zaterdag 7 januari weer het normale schema, met uiteraard de clubwedstrijd in dat weekend ;).

Zondag 8 januari, open club wedstrijd. Volgens mij zijn er nog wel een paar startplaatsen vrij in de verschillende klassen. Wees er snel bij, want vol is vol ;-)

Nee, sorry bij mij gaat dat niet lukken. Maar wellicht dat er nog andere mannen zijn die wel een plekje over hebben?

Ik hoop voor je dat het je gaat lukken want dan kan je wel heel veel meters makenn. Vrijdag kan je vanaf 10:00 tot 23:00 uur knallen, en zaterdag van 10:00 tot minstens 17:00 uur. En dan zondag racen. Reken maar dat je dan een fijn weekend hebt gehad.

ik weet het, heb het al eens eerder gedaan, maar mijn maatje kan niet. en alleen is ook maar alleen.

ik ben nog steeds aan het groeien met rijden dus meters is altijd goed.

ook ff nieuwe bandjes testen van een oudere generatie.

wat rij jij ? ik 1/12

Ik moet het nog doen met een M03 (mini) Afgelopen vrijdag was het daar heel druk mee, en reden we op een gegeven moment met een stuk of 8 mini's op de baan. dat was fantastisch. Hopelijk kunnen we de 8e weer op zoveel mini's rekenen.
Ik ga van de zomer ook buiten rijden, en zou dat het liefst met een TT-01 gaan doen, maar ik ben bang dat het een 1:10 TC gaat worden. Ik heb mijn oog ook al laten vallen op een gebruikte TRF416we.

Al die mini's samen was inderdaad super. Ik hoop niet dat ik te veel in de weg heb gereden, ik reed met de blauwe Fiat 500 (van Stephan overgenomen) en moet het nog een beetje leren (ben pas begonnen met rijden na jarenlang vliegen). Komende zondag kan ik er niet bij zijn, moet een wedstrijd vliegen (indoor). Een andere keer doe ik hopelijk wel mee, die mini's rijden ontzettend leuk.
m.v.g. Erik

Je hebt helemaal niet in de weg gereden. Had ik ook eindelijk eens iemand om voorbij te steken ;-)
Yes, er is een tweede mini ingeschreven. Hopelijk kan ik 'm een beetje bijhouden. :-(

Jammer dat ik zondag niet kan. Hoeveel wedstrijden zijn er daarna nog? Lijkt me wel leuk om mee te doen.
m.v.g. Erik

De opening tussen kerst en oud en nieuw was een groot succes. Daarom is de MACH indoorbaan in Haarlem op woensdag 4 januari en vrijdag 6 januari geopend van 10.00 uur tot 23.00 uur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back