Op 3S zou een 7x10 oeten kunnen, 11 Ampere, snelheid rond de 125 km/u
GJ
11A is veel te weinig. Ik heb een kleiner broertje gebouwd; 2600kv, 5x5 prop, 3s2200 en 34A op de grond. Die loopt aardig door, maar nooit gemeten.
De linkse;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op 3S zou een 7x10 oeten kunnen, 11 Ampere, snelheid rond de 125 km/u
GJ
Het motortje kan maar 15A aan, dus zit je met 11A veilig.11A is veel te weinig. Ik heb een kleiner broertje gebouwd; 2600kv, 5x5 prop, 3s2200 en 34A op de grond. Die loopt aardig door, maar nooit gemeten.
Dankjewel voor je antwoord.
Ben nog niet overtuigd, want jullie motortjes zijn kleiner en op 2S. Ik kijk nog even de kat uit de boom, wat anderen voor setup erop schroeven
@hoeby volgens mij zijn deze 2 even groot hoor, alleen in Kv zit iets verschil, maar dat wordt in principe gecompenseerd met de prop danwel een iets lager/hoger stroomverbruik.@Bart,
Leuk design en een mooie maat om nog goed te kunnen vervoeren en op te slaan in de hangar.
Vooral dat laatste is met een delta soms een uitdaging.
Denk dat menig jaloers op jouw is, om iets te kunnen tekenen en te laten frezen/laseren.
Heb je meer informatie over jouw motortje?
In bericht 1 geef je een 2826 2200kv aan.
Op een foto zag ik dat je een 2450kv gebruikt. Hoe bevalt deze als je bekijkt naar stroom verbruik?
En hoe zit je met het zwaartepunt, is er voldoende ruimte om te schuiven?
Heb nog een 2826 2000kv, 2836 1000kv en 2836 1200kv liggen. Maar ben aan het kijken welke het beste zou kunnen passen. Waarbij ik niet hoger dan 3s wil gaan, aangezien ik die pakketjes ook voor andere modellen kan gebruiken. Maar wil eerst bepalen of ik de juiste setup in huis heb alvorens te bestellen. Zou hem dan willen opbouwen met wat ik heb liggen en niet nog allerlei setup spullen te moeten aanschaffen
Sowieso is het ook dat een prop van merk X op een bepaalde motor/accu combi meer trekkracht cq snelheid levert dan een prop van merk Y dus ook daar kun je nog wel eens mee eperimenteren.
een prop van merk X op een bepaalde motor/accu combi meer trekkracht cq snelheid levert dan een prop van merk Y
Ging mij erom dat een 2826 2200 of 2450 kv motortje net zo groot is als een 2826 2000kv.
Als je een luchthapper zet boven de regelaar krijg je stuwing, beter een omgekeerde happer achter de regelaar, dan zuigt ie de warme lucht af.
Leuke aandrijving waarmee hij 200+ gaat en ook nog eens stil is:
4S 1800 lipo
Turnigy 2836-1200
APC E 7x10
Stroom rond 27 Ampere
14000 rpm
Vliegtijd bijna 10 minuten
Zelfde motor en prop op 3S
Stroom 17A
11500 rpm
Snelheid 160 km/u
Vliegtijd ruim 10 minuten, je kan dus kleinere accu's nemen.
GJ