Lighting one , balsa delta leuk als clubproject.

En een 2e erbij gebouwd, morgen mooi weer voor de maiden! Nu wel een heftigere setup: 3536 1800kv met 8x6 prop op 3s, trekt ruim 75A op de grond dus kan wel eens leuk worden!

02.jpg

Je bent heel welsprekend.
Ik bedoel eigenlijk: jouw opmerking geeft aan dat JIJ er geen probleem mee hebt, maar je had kunnen begrijpen dat dat met de vraagsteller misschien anders is (nog afgezien van het feit dat de ene of de andere vleugel best wel verschil kan maken...)
Het leuke van een forum is juist, kennis te delen.

Laatst bewerkt:
wij hebben in totaal 3 lichtings ( vader n twee zoons) en ze vliegen niet moeilijk. recht weggooien en ze gaan vanzelf.
laats hebben we zelf gevlogen met een van deze met windkracht 6 a 7 . dan moet je wel sturen ......
maar anders is het best te doen

Hier ook de eerste van de 2 Lightnings gebouwd, het was een verjaardagscadeau welke gister overhandigd en door de gelukkige ingevlogen bij de club in Oosterhout :)
Even nog snel een appje naar de fabrikant (rc-europe) over expo en rates en daarna de lucht in….
Ding vliegt echt leuk, best snel en super wendbaar, het is wel raadzaam om aardig wat expo in te stellen anders word ie best zenuwachtig door de relatief grote roervlakken
Tom de Weert had de zijne ook mee en liet even zien hoe ongelooflijk hard dat ding de hoek om kan :D
Nu snel mn eigen bouwen :yes:
Ik heb deze gefolied met een mix van Hobbyking folie (geel en blauw) en oracover (neon rood en zwart) en ik kan zeggen …. Dit zie je echt wel :eek: …. Ik hoorde sommigen roepen “allejesus….dat ding geeft gewoon licht” :yes:

698501B5-2750-4C63-8160-87F0D94DEE16.jpeg
A2F6BC3B-06E2-4661-966B-AC9D78497204.jpeg
1F3F0056-58E7-4C46-AA6D-74E58C86F2EA.jpeg
E50A6AF6-343F-448A-9525-21DDD15514E4.jpeg

Laatst bewerkt:
Leuk! bedankt voor het delen :) Het kistje heeft idd aardig wat expo nodig om lekker te kunnen vliegen, ik heb iets van 70% dacht ik.

Mvg,

Bart

Back