Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag even bij Bart geweest en o.a de Lightning van hem gezien. De 2212 motor van hem is gewoon een 2826 motor qua formaat. Sommige chinezen zetten de binnenmaat kennelijk op de motor (dus statormaat) ipv de buitenmaat motor en dan heb je weet ik ook nog chinezen die dan weer de netto maat huis (dus alleen het dikke deel) en anderen de complete maat van huis en weer anderen de maat met evt borgring als maat nemen. Kortom, allemaal hetzelfde motortje op de KV's na.Ik denk dat er ergens verwarring ontstaan is. Want het klopt dat een 2826 dezelfde maat behoud, ongeacht de KV. Maar ik heb de 2826 motoren liggen en Bart vliegt met een 2212 2450kv met 6x4 propje. Dan zit er toch echt wel verschil in grote van de motor. Maar zoals geschreven, ik wacht even af wat anderen erop schroeven.
Dat steunribbetje wat samen met de hoofdrib het gleufje maakt overtrekken en uit hardhout maken, vin op die plek ook verstevigen, boutje erdoor en klaar...ook ik ben er een aan het bouwen, maar heeft iemand al een idee hoe je de vinnen demontabel erop kan zetten ?
ook ben ik geintereseerd in waar je APC prop 7x10E kan kopen, want de motorkeuze van GJ, wel hard kunnen met net niet al te veel herrie spreekt mij wel aan.
weet iemand wat de roer uitslagen zijn Hoogte/Rol ? enige indicatie ?
Ik vlieg altijd met extreem grote uitslagen, maar ik heb 3cm iedere kant op. Hij zou waarschijnlijk met 1cm alle kanten op ook al prima vliegen hoor.
Zulke grote uitslagen passen toch niet bij hoge snelheden?
Zou niet weten waarom niet. De geel/rode op de video is de mijne trouwens.
Als je de grootte van de uitslagen langs mechanische weg verkleind, heeft je servo het minder zwaar en zijn de uitslagen preciezer. Precies wat je wilt, lijkt me....Zou niet weten waarom niet.
Als je de grootte van de uitslagen langs mechanische weg verkleind, heeft je servo het minder zwaar en zijn de uitslagen preciezer. Precies wat je wilt, lijkt me....