Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De 3 kluivers gezet.
gij bedoelt dat rommelkot. (en zeker nu de jongste ook nog eens volop met alles knutselt)Tjongejonge, alleen de werkplaats al![]()
de buitenkluiver is zo te zien met een "traveller" uitgevoerd, Luc (ik kan zo snel geen Nederlandse benaming vinden, uithaler?). Hoe zit dat bij de andere twee? Ik denk te zien de kluiver ook, maar de binnenkluiver lijkt me moeilijker te realiseren (en wellicht ook niet nodig).
Ik zal van het weekeind kijken aan boord van die Rus.
Hey Luc, blij dat ik nog eens iets van je hoor. Hopelijk gaat alles zeer goed.Hey naamgenoot! :grin:
't Was lang geleden dat ik hier nog eens verzeild ben geraakt maar nu moest ik toch gewoon eens komen kijken hoe je het hier stelt.
Man, man, man... ik ben onder de indruk. Ik heb hier kwijlend het één en ander zitten bekijken. Zij is een echte schoonheid geworden.
Als ik je uitleg en commentaren lees, dan kan ik enkel concluderen dat je nu een echte zeebonk bent. Man, al die scheepstermen... pfff... . :grin:
Mijn complimenten hoor!!!
Groetjes,
_________