Beste plek zo! die lamp lijkt me ook wel super af en toe is het wat donker bij mij. Schip ziet er ook al echt goed uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Top, ziet er gelijk wat beter uit.Bedankt! Het rare was dat in mijn verkenner ze eigenlijk correct stonden. Ik heb uw procedure dus 2 keer gedaan en dan werkt het... Eerst eens naar links gedraaid, opgeslagen, dan naar rechts terug gedraaid, opgeslagen en nu lijkt het correct te zijn.
Bekijk bijlage 607502
Bekijk bijlage 607504
Bekijk bijlage 607505
Bekijk bijlage 607506
Bekijk bijlage 607507
Zie dat je verf hebt aangebracht op de romp, en je spreekt over beitsen.
Zo kan je de "bling bling" ornamenten ook een kleurtje geven, dat is geheel aan jou om te doen zoals je zelf wilt, mbt kleuren op je model moet niks, je mag alleen maar, ook al schilder je hem paars met groene stippen, dat is geheel aan jou..
Ik heb nog geen verf aangebracht. De gele planken waren zo in de kit al voorzien. Dat vond ik best ok. Ik heb enkel hier en daar een klein beetje mat zwart gebruikt en beits op dit moment.
haha, dat is wel heel fijn om te lezen. In het verleden zijn hier al eindeloze discussies gepasseerd waarin mensen "een verkeerd historische kleur" hadden gebruikt en bijgevolg compleet de grond ingeboord werden. Die toestanden zijn hier gelukkig van de baan en het doet me enorm plezier te lezen dat het de keuze van de maker is om te bepalen hoe kort je bij de realiteit blijft en wat je mooi vindt...
Ik twijfel om ze zo te laten als in de kit, om ze te schuren en dus af te matten (maar geen idee wat dat als resultaat zal geven, kan dat zelfs?), of ze mat zwart te schilderen. Mat zwart geeft voor mij een wat donkere rustieke uitstaling... Nog een nachtje over slapen, maar moet wel stilaan beslissen.
Ik heb weinig verstand van de historiek en heb ook de tijd en energie niet om dat te gaan uitzoeken. Voor mij blijft het een bezigheidje ipv TV kijken, wat ongeveer 70% van de bevolking doet na een flinke werkdag. Dat is trouwens helemaal OK, iedereen moet vooral lekker ontspannen na een dagje werken op zijn eigen manier.