Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Post in thread 'Le Mirage Corel Scale 1:75' https://shipsofscale.com/sosforums/threads/le-mirage-corel-scale-1-75.429/post-7514
Misschien heb je hier iets aan, hij heeft eerst de berghouten aangebracht. Lijkt mij het beste ook, zo loop je geen risico om de galerijen en spiegel te beschadigen bij het aanbrengen.
Hoi Jef,
je werk ziet er goed uit. Volgens de bouwtekeningen van Corel dien je eerst de beplanking op de spiegel te maken. Figuur 9 nr. 28 op de bouwtekening TAV 4. Bij Figuur 11, nummer 35 breng je de berghouten aan. Dit is ook logisch inzake de beplanking opende spiegel eerst te doen.
Inzake het roer wordt getoond op TAV 2, nummer 83. Dat is aan de linkerkant op het midden van het blad.
groet,
Peter
Hallo Jef, ik ken het model niet, maar gezien hetgeen je schrijft zou ik eerst de spiegel en zijgalerijen plaatsen/monteren, dan de overige berghouten die je dus moet aanpassen aan de spiegel en galerijen en tenslotte het roer. Lijkt mij de meest logische volgorde. Wellicht bied je bouw beschrijving ook uitkomst...?