koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ik wel, op zeker... Tentje mee...

Kleine tip voor als je een tentje mee wil nemen Roy, zorg voor ROTSPENNEN! Serieus, aluminum pennen of dunne haringen krijg je daar niet de grond in. De ondergrond is wel gras maar vlak eronder ligt breekpuin.

Klopt inderdaad, vorig jaar heb ik er gestaan met een tentje tijdens de DTC, haringen gingen erg moeilijk de grond in. Was erg leuk, met BBQ, en aan het eind van de avond eerst vuurwerk met een van de zwaarste onweersbuien van de laatste jaren, afgesloten met een mega-regenbui en hagel. En daarna gewoon een droog tentje ;-)

Mvg
Marcel

Zijn er nog wat setup tips voor Deventer?
Dit ivm dat ik met de Pro10 daar nog nooit heb gereden:(
Rollout tips?

mvg Roy

Deventer:
Banden: Lilac achter, purple of Lilac voor. (erg hard dus)
Smeermiddel: Corally asphalt Jack TC5. Achter liefst met bandenwarmers.
Rollout: klein. Kan zelfs zonder timing goed gereden worden.
Veel grip, kort baantje, breed genoeg voor Pro10 235mm. Net 1:12 indoor maar dan met een Pro10! Leuk!

Vandaag heerlijk gereden op de Raco met Sydney en Rob, voor de pro10 ook een baan om lekker vol gas te knallen. Denk met een 5.5t helemaal gaaf.

Onderstaand even een klein hd filmpje van wat gekluns.
Was heerlijk weer in Utrecht, stuk beter dan in het westen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorig jaar daar een NK gereden met de Pro10. Erg gave baan inderdaad, ook voor Pro10. Alleen moet je de auto wel wat hoger op zijn pootjes zetten omdat de ondergrond vrij grof is maar het is een zeer mooie en snelle baan inderdaad. :D

zeker een mooi circuit, volgas tot einde rechte stuk, dan even liften bij het vol insturen dan weer op het gas en weer insturen naar het binnenstuk. ...priceless !!:D

Wat waren je rondetijden daar met je pancar?

Weet ik niet, ze hebben geen Mylaps, denk ongeveer hetzelfde als de 200mm brandstof.
Ga er binnenkort denk ik ook lid worden, je kan er elke dag tot 22.00 uur rijden.
Dit is gewoon goed geregeld en staat vast.

Vandaag heerlijk gereden op de Raco met Sydney en Rob, voor de pro10 ook een baan om lekker vol gas te knallen. Denk met een 5.5t helemaal gaaf.

Onderstaand even een klein hd filmpje van wat gekluns.
Was heerlijk weer in Utrecht, stuk beter dan in het westen.

Geinige baan en zo te zien ging je weer lekker hard!

zeker een mooi circuit, volgas tot einde rechte stuk, dan even liften bij het vol insturen dan weer op het gas en weer insturen naar het binnenstuk. ...priceless !!:D
Dat is idd. de beste bocht, helemaal met 200mm brandstof, daarmee is het net op het gas schaatsen over de baan, erg cool.

zeker een mooi circuit, volgas tot einde rechte stuk, dan even liften bij het vol insturen dan weer op het gas en weer insturen naar het binnenstuk. ...priceless !!

:yes:

Was mijn 1e dag trainen op die baan, oranje ben ik groen is Sander Tersteeg, hij heeft die dag nog de containers achterin weten te raken op 2 meter hoogte.....

:yes:

Was mijn 1e dag trainen op die baan, oranje ben ik groen is Sander Tersteeg, hij heeft die dag nog de containers achterin weten te raken op 2 meter hoogte.....

Nou, Sander is van harte welkom bij de pro-ten.
Heb je weer iemand die je van de baan af kan beuken

En nu heb ik een nissan mix vern.....t, weer een porsche maar nu een marlboro.

546b6c20-22b3-ec7d.jpg

546b6c20-22c4-7809.jpg

Back