Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er nog wat setup tips voor Deventer?
Dit ivm dat ik met de Pro10 daar nog nooit heb gereden
Rollout tips?
mvg Roy
+1Deventer:
Net 1:12 indoor maar dan met een Pro10! Leuk!
Vandaag heerlijk gereden op de Raco met Sydney en Rob, voor de pro10 ook een baan om lekker vol gas te knallen. Denk met een 5.5t helemaal gaaf.
Onderstaand even een klein hd filmpje van wat gekluns.
Was heerlijk weer in Utrecht, stuk beter dan in het westen.
Dat is idd. de beste bocht, helemaal met 200mm brandstof, daarmee is het net op het gas schaatsen over de baan, erg cool.zeker een mooi circuit, volgas tot einde rechte stuk, dan even liften bij het vol insturen dan weer op het gas en weer insturen naar het binnenstuk. ...priceless !!![]()
Weet ik niet, ze hebben geen Mylaps, denk ongeveer hetzelfde als de 200mm brandstof.
Zou het niet weten, heb ook de hele dag brandstof gereden en Sydney en Rob ook. Als ik met de Pro10 op de baan was kon ik hun prima bijhouden.Poewah...dan ga je wel snel hoor!![]()
Vandaag heerlijk gereden op de Raco met Sydney en Rob, voor de pro10 ook een baan om lekker vol gas te knallen. Denk met een 5.5t helemaal gaaf.
Onderstaand even een klein hd filmpje van wat gekluns.
zeker een mooi circuit, volgas tot einde rechte stuk, dan even liften bij het vol insturen dan weer op het gas en weer insturen naar het binnenstuk. ...priceless !!
Was mijn 1e dag trainen op die baan, oranje ben ik groen is Sander Tersteeg, hij heeft die dag nog de containers achterin weten te raken op 2 meter hoogte.....
Nou, Sander is van harte welkom bij de pro-ten.
Heb je weer iemand die je van de baan af kan beuken