Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kunt ook nog bij de evmc meerijden!!!!!
ik zit op ong 20 races waar ik aan mee kan doen!!.toch maar ff een selectie maken denk ik.
De oude corallies hebben geen t-bar maar een pod die zijdelings vrij kan bewegen en die bevestigd is aan een bladveer. Nadeel vindt ik persoonlijk dat je geen weerstand heb van de zijdelingse bewegingen behalve dan van de wrijvingsdemper. Net alsof je met een t-bar auto rijd zonder tweakscrews. Je zou de onderplaat (waar de pod op bevestigd is) en de bovenplaat ( die aan de bladveer bevestigd is) moeten verbreden met de nieuwe corally achterpod waar wel brushless motoren in kunnen.
edit: uhmmm of bedoelde je dat ook joost?
De corally brushless motoren zijn helaas alleen sensorloos ( die rode)
Ik heb wel intresse maar ligt eraan wanneer de wedstrijden zijn en op welke banen. Als ze buiten de RC -lemans series vallen (inclusief de 3 wedstrijden van NK) heb ik wel intresse om een paar keer een race mee te rijden in belgie. Maar ik neem aan dat dit pas voor volgend jaar is?
Mischien een idee om als promotie volgend jaar een RC-Lemans wedstrijd in belgie te organiseren?(als er intresse voor is)
Poeh naast de competitie op de MACH wordt het straks nog kiezen welke races ik wel of niet ga rijden hehe wat een luxe.
Is dat racing club roeselare? effe snel gegoogled, groot circuit van bijna 280 meter. Zeker de moeite waard om er een keer naar toe te gaan!
Wat is de electra efra klasse dan? Toerwagens?
Als je een toerwagen met 5 cellen/10.5 naast een Pro10 met Lipo/10.5 zet... Is echt een wereld van verschil. Niet zo zeer in de bochten maar op het rechte stuk zeker...
Joost.
die winglets aan de achterkant, zitten die standaard bij de kap?