koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Goedendag,

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een F103 15th.
Onlangs heb ik mijn corally high nose body en wings binnen gekregen.
Ik dacht alles te hebben maar zo te zien heb ik nog een nose cone/ front body mount nodig.
Heeft iemand een idee welke mount ik nodig heb en waar ik deze kan krijgen? Want ik kan hem niet (goed)vinden op de nl sites.

Met vriendelijke groet,

Ik heb gekeken bij pk maar ik kan hem niet vinden bij de body's, kan zijn dat ie ergens anders staat?!
Ik weet ook niet zo goed wat voor soort mount ik hiervoor nodig heb.

Hoewel ik zelf niet zo'n fanatieke rijder ben, ben ik wel helemaal gek van RC auto's.
Na een paar 4wd 1/10 auto's en een 1/12 2wd heb ik vandaag dus ook een nieuwe corally pro 10 gekocht !

Overigens heb ik deze auto op ebay in duitsland gekocht voor nog net onder de 200 euro inclusief verzendkosten en inclusief wielen en banden !
Ik kan ebay duitsland dan ook aanraden om eens te kijken ... helaas heb ik ik vorige week een leuke 4wd F1 van Tamiya aan mijn neus voorbij zien gaan.. maar goed.. mijn verlanglijstje is geduldig !

vandaar dat ik mij hierbij maar even aanmeld bij de PanCar club !... ben van plan om er op de woensdag avond op heemstede mee te gaan rijden...

Iemand nog suggesties voor (brushless) motor en accu combo ???

Groeten,
Ruben

Ruben, ga je ook de ZAC wedstrijden mee rijden dan? Als dat zo is dan zou ik voor een 10.5 en LiPo gaan. Anders kan je erin knallen wat je wil... Maar met een 10.5 gaan ze leuk, en vooral met LiPo...

Zou leuk zijn als je de tijd kan vinden om de ZAC wedstrijden ook mee te rijden... We hebben al best een goed rijdersveld namelijk...

Joost.

Misschien wel erg leuk om te doen ja !!... wat dat betreft kan ik dus maar beter meteen kiezen voor een 10.5 .. aangezien ik toch aan wat nieuwe accu's toe ben wil ik meteen maar voor lipo kiezen.

Ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan.

is het zo dat alle setjes en merken toegestaan zijn of ben ik dan gebonden aan een lijst met bepaalde merken ?...

In principe op de ZAC MACH Pro10 wedstrijden zijn alle 10.5 motoren toegelaten en de LiPo's hardcase... Dat is het uitgaanspunt...

Joost.

dus op de zac ook met hardcase lipo,s rijden

wat zijn goede hardcase lipo,s sadel pack
ik heb nu corraly lipo,s sadel pack prima accu alleen softcase
wel sadel pack anders gaat het niet passen in me corally c10x ng

@ SERPENT S400: Zie PM

Goede lipo hardcase accu's zijn er zat... LRP, REEDY, TrakPower en er zullen er nog wel een paar zijn. Even googlelen en je vind er zat over...

Joost.

@ SERPENT S400: Zie PM

Goede lipo hardcase accu's zijn er zat... LRP, REEDY, TrakPower en er zullen er nog wel een paar zijn. Even googlelen en je vind er zat over...

Joost.

Over de Trackpower-lipo's hoor je niet altijd even positieve verhalen, schijnen nogal snel af te lopen; maar LRP en SMC hoor ik weinig negatiefs over.

Qua Corally zit je toch aan Saddle Packs vast, zijn er van LRP, SMC en Trakpower....maar niet goedkoop, google maar even op LiPo saddle Pack...

groet,

Eric

LRP, Reedy, SMC, TrakPower én Corally hebben allen Hard Case LiPo saddlepacks... Die van Corally zijn nieuw en hebben # 48243

LRP, Reedy en SMC zijn denk ik de beste keuze op dit moment waarbij LRP waarschijnlijk het beste te krijgen is...

Joost.

Hoewel ik zelf niet zo'n fanatieke rijder ben, ben ik wel helemaal gek van RC auto's.
Na een paar 4wd 1/10 auto's en een 1/12 2wd heb ik vandaag dus ook een nieuwe corally pro 10 gekocht !

Overigens heb ik deze auto op ebay in duitsland gekocht voor nog net onder de 200 euro inclusief verzendkosten en inclusief wielen en banden !
Ik kan ebay duitsland dan ook aanraden om eens te kijken ... helaas heb ik ik vorige week een leuke 4wd F1 van Tamiya aan mijn neus voorbij zien gaan.. maar goed.. mijn verlanglijstje is geduldig !

vandaar dat ik mij hierbij maar even aanmeld bij de PanCar club !... ben van plan om er op de woensdag avond op heemstede mee te gaan rijden...

Iemand nog suggesties voor (brushless) motor en accu combo ???

Groeten,
Ruben

Ok dus jij bent degene die hem heeft gekocht :-).
volgde hem zelf ook. Niet om te kopen maar uit intresse hoeveel die zou opbrengen :-). gefeliciteerd met de aankoop.

Volgens mij was hij niet of nauwelijks gebruik als ik het me goed herinner. Is een goede auto. Is het de carbon versie of de grafiet versie? Ik hoop voor jou de carbon versie lol. Bij lagere turns motoren is het verstandig om a-centrische adapters te vervangen naar aluminium (moosi-masters).

De adapters zijn de originele (oude) adapters en deze zijn net iets te lang voor de nieuwe pod. (de bulkheads zijn wat breder gespatieerd waardoor de tube aan de buitenkant wat korter is geworden) hierdoor zit er wat flex in de adapters. Met lage turns motoren hebben rijders wat problemen gehad dat de buitenste rand (waar de kogellager zit) ging uitlubberen. Je zou die adapters ook wat in kunnen korten natuurlijk zodat ze gelijk zitten met de aluminium tube.

Veel succes!

Bedankt voor de tips !!

Ik neem aan dat je op evay dezelfde volgde ?.. er staan/stonden er niet zo heel veel op
Het is een carbon versie en volgens mij nog ongebruikt !?

Ik zal dit topic blijven volgen en het Heemstede Pro10 topic !

Back