Kolderstok schepen tips en vragen

Mogelijkheid tot upgrade naar authentieke blokken.
De standaar blokken in de Kolderstok bouwdozen zijn prima geschikt voor het netjes uitvoeren van de tuigage. Ik biedt nu ook de mogelijkheid het model te voorzien van authentieke blokken:

Bekijk bijlage 302365
Dit is mogelijk door de originele blokken in de doos (niet de jufferblokken) aan mij toe te sturen. Met bijbetaling van € 2,- per 10 stuks ontvang je dan deze authentieke uitvoering toegestuurd.
Bij interesse graag even een pb of een mail aan Kolderstok. Ik leg dan graag uit hoe dit in zijn werk gaat.

Kom dit een beetje laat tegen. Hoe duur kost dit voor de 7P? Zonder verzendkosten?

Ik ben de kopschotten van de Batavia aan het uitzoeken o.b.v. de tekening en kan de onderdelen allemaal plaatsen, met uitzondering van kopschot K.
Waar zit die?
Marco, ik lees deze post en je vraag nu pas, en zie dat deze nog niet beantwoord is.
Dit schot komt helemaal vooraan boven de luizenplecht:
1AD3465A-7EA1-4A37-BC27-CC4116754B39.jpeg

Succes met de verdere bouw,
Gr Koos

Dit schot komt helemaal vooraan boven de luizenplecht

Hoi Koos,
Dat was voor mij ook de enige plek die nog overbleef en als ik alle kopschotjes op de tekening op de betreffende dwarsdoorsnede leg, dan klopt dat ook.
Maar bij kopschot K zie ik die logica niet

onderdeel_k.jpg

De logica laat zich wat lastiger uitleggen, maar omdat de fortuining bij de voorplecht wat naar binnen loopt is het plaatje "negatief" schuin

Wellicht iets te veel, maar ik kan tekeningen niet meer aanpassen

Hoi Koos,
Dat was voor mij ook de enige plek die nog overbleef en als ik alle kopschotjes op de tekening op de betreffende dwarsdoorsnede leg, dan klopt dat ook.
Maar bij kopschot K zie ik die logica niet

onderdeel_k.jpg
Ik zal nog eens in mijn foto archief kijken, kom erop terug

Het ging mij ook met name om de gezichten. Deze leken ongeverfd wel goed, maar de werkelijke details verdwenen met het verven.

Back