Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer zeilen gereefd werden bleven de diverse geilijnen etc. gewoon zitten. Wanneer de zeilen afgenomen werden werden alle extra touwen aan de ra vastgeknoopt.Maar waar laat ik dan die gordingen en geilijnen met het reven?
Daar moet ik even zoeken welk blok je bedoeld.Bij de fokkera, vervangt dat 4-2 blok de 4-1 blokken waar normaal de geileinen doorlopen?
Hoeft niet, het is al in orde. Ik zal een paar foto's plaatsen.Daar moet ik even zoeken welk blok je bedoeld.
Er zit daar een heel klein mannetje op een gigantisch orgel iemand iets uit te leggen hoe het dan wel moet klinkenDe rusten moeten nog gemaakt worden, en aan het galjoen moeten ook nog wat dingen gedaan worden. Het hout daarvoor komt een dezer dagen binnen. De vlaggen zullen ook vervangen worden, ik vind ze niet mooi. Bekijk bijlage 357038 Bekijk bijlage 357039 Bekijk bijlage 357043 Bekijk bijlage 357044 Bekijk bijlage 357045
In W z Mondfeld op pagina spreekt hij over 6 meterOesje... misschien op de verkeerde omgeving geplaatst maar nu nogmaals:
Ik zie bij verschillende bouwers hun dekken mooi afgewerkt met planken in verband, dus korte geschranste planken omdat bomen niet lang genoeg zijn voor een volledige dekbeplanking. Hun rompbeplanking daarentegen werken ze dan af met één doorlopende plank... van kop tot staart.
Kan iemand me in 'meters' bepalen wat gangbaar was? Desnoods met verwijzing naar literatuur?
In echt vroeger tijden tot 40 cm breed. In de 18e eeuw een 20 tot 30 cm wat gangbaar was.Thx guys, ook een idee vd breedte?
35 plus minus 15 cm afhankelijk jaartal landThx guys, ook een idee vd breedte?