HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Is dat een beetje veilige manier van aansluiten? Of moet ik hem omruilen voor 1x 4s?

muhemu6a.jpg

urupapyv.jpg

Dat is hoe me andere accu's zitten.

se8ete5y.jpg

Ik zou zowieso je accu's op z'n kant leggen dus niet op onder of bovenkant, maar op de zijkant. Anders kan de bovenste toch nog schuiven (wordt geloof ik dan niet tegengehouden door de accutray en kan gaan schuiven).

De hardcases op zijn kant leggen en dan 4mm goudpluggen gebruiken en haaks op de draad solderen. Scheelt ook weer wat dradenwirwar.

jawel dat kan wel.. het zijn toch van die hardcases met van die goudbusjes erin?

Je koopt 4x 4mm goudstekker.

je maakt 1 draad met 2 stekkers (mannetjes), die van de ene accu (plus) naar de andere accu (min) gaat.

Dan heb je vervolgens van beide accu's nog 1 gat over (bij de een de min en bij de ander de plus).

Je kan direct op je plus en min van je regelaar, dan goudstekkers solderen (mannetjes) en dan direct in de min van de ene accu en de plus van de andere accu steken.

En je bent klaar.. geen gedoe met al die verloopjes..

nou dan is het nog simpeler.. enkel de draden die in je accu gaan (hardcases)
haaks op de stekker solderen en dan kan je ze op hun zij erin leggen.

Kun je niet gewoon passen, en waar het niet past/ te strak zit wat weg knippen?

Hoe was het trouwens in Purmerend?

Ok gedaan! Hij past erop ik ga hem vandaag nog testen op een baatje met zand/veel stof op.

Is dat erg dat de achterkant een beetje open is?

Ok gedaan! Hij past erop ik ga hem vandaag nog testen op een baatje met zand/veel stof op.

Is dat erg dat de achterkant een beetje open is?

Goedzo, van zelf kijken en uitproberen wordt je veel wijzer en inventiever :)
Er zal altijd wat stof inkomen, maar wel een heel stuk minder zo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je! Ik heb vandaag een lekkage gehad in me midden diff... nu moet er nieuw olie in en een nieuw schroefje.

Volgens mij houd outerwear stof niet goed tegen, maar is waarschijlijk goed voor sneeuw.

Back