Joost dat wat je stuurde is niet wat ik bedoel.... maar bedankt, ik zoek zelf wel verder.
Koop u een deans stekker en soldeer er een kabeltje aan. Simpel toch

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joost dat wat je stuurde is niet wat ik bedoel.... maar bedankt, ik zoek zelf wel verder.
Ai, dat is jammer.
Is het lager in de achterste centerdiff steun nou nog wel goed?
Mooi dat je de onderdelen in iedergeval nog hebt
Waren de tandwielen op de crossbars ( ben even de naam kwijt, de vier kleinen ) nog wel goed?
Met zo'n kabel kan ik toch 1x 4s rijden? - Modelsport UK Deans ESC Loop Connector MSC3353X
Ik heb een set 2x 2s en ik had 2x 2s gens ace besteld maar, omdat ze opelkaar liggen in battery tray kunnen ze verschuiven. Daarom heb ik ze omgeruild naar 1x 4s.
Zoiezo is een nieuwe motor sneller als je 3 jaar oude castle.
Verder heeft de hobbywing meer koppel en werkt die veel smoother dan een castle creations. Ik reed ook liever met een hobywing combo dan met de MMM - 2200kV combo van castle. Verschil is enorm.
De turnigy's zijn net op het randje. Ik gebruikte de 4500mAh 35C lipo's in mijn buggy. Maar als circuit rijder knijp je de Esc zoveel mogelijk. Daar moet je vloeiend rijden en dat vergt minder power.
Rijtijd was daarbij 11-12 minuten.
In mijn truggy heb ik enkel de mmm gehad, gebruikte 5000mAh 30C lipo's en rijtijd was 12,5 minuten rond op een groot circuit.