HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Diff vullen tot de olie gelijk staat met de bovenkant van de 2 staafjes. Dat is makkelijk af te meten en het zal dan niet te vol zijn.

Bij mugen trekken die plaatjes onder de grote tandwielen idd krom.

Ha!
Vandaag de standaard shocktowers van de truggy vervangen voor die van de D8T. Niet omdat ze perse beter zijn maar wel mooier :D
Voordeel is (vind ik) dat de achter schokbrekers wat rechter op staan waardoor de demping achter een stuk beter wordt.
Ik heb alleen nog een extra setje body-mounts nodig en natuurlijk de Pro-Line Bulldog 2012 body, want de truggy body past niet meer. Eén dezer dagen zullen die wel met de post komen :)

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit. Passen de standaard bodypost niet met deze towers? Mijn trophy body is net af dus wil nog even niet een nieuwe body kopen.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Als je je shock towers wilt vervangen kan je ook die van edit, KingHeadz of LSP Carbon dan past de body wel.

De edit shocktowers zijn al een tijd niet meer leverbaar :(

Ziet er goed uit. Passen de standaard bodypost niet met deze towers? Mijn trophy body is net af dus wil nog even niet een nieuwe body kopen.

De bodyposts passen niet op de d8t shocktowers. Welke spuitbussen heb je gebruikt om je body te spuiten?

Voor welke prijs? De prijs van die spuitbussen? Ik heb de bussen niet leeggespoten dus nog genog voor een paar body's. Wat betaal jij dan voor het airbrushen van een body? Ik vind het wel leuk om zelf mijn body's te spuiten

Voor die prijs laat ik 2 body's airbrushen :cool:

Als airbrushen gemiddeld zo rond de 40 euro kost, dan zit jouw airbrusher waarschijnlijk flink onder het gemiddelde... anders snap ik je opmerking niet helemaal :confused:

Ik vind die airbrush bodys wel mooi maar mij te duur. Daarnaast vind ik het leuk om zelf een body te spuiten. Ik had voor mijn Trophy body veel verschillende spuitbusjes gebruikt maar uit elke spuitbus maar een klein beetje gebruikt, dus heb nog genoeg verf om nog wat bodys te spuiten.

De ene noemt het een brug, de ander een doorlus. Je kan die zelf maken. Of als je toch op 4S single pack gaat rijden kan je die er ook gewoon tussenuit halen en doorsolderen. Dat is sowieso beter, hoe minder verbindingspunten hoe minder vermogensverlies.

Als airbrushen gemiddeld zo rond de 40 euro kost, dan zit jouw airbrusher waarschijnlijk flink onder het gemiddelde... anders snap ik je opmerking niet helemaal :confused:

Degene die mijn body's airbrushed is een goede vriend, dat drukt de prijs wel wat ja :).

Ik kan er zelf nooit iets van maken, dus laat ik het altijd doen ;).

Back