HPI Savage X FLM brushless conversion

Mag ik mischien een paar temperaturen?
Ik vindt pc's wel interresant.

Ik heb zelf een crappy oude pc kast met oude hardware, pentium 4 en geforce 5600.
Ik wil eigenlijk mn kast modden maar dat mag niet van mn ouders

Laatst bewerkt door een moderator:
Een fan in de zijkant is juist goed!! Blaast koeler lucht tegen je mobo en je grafische kaart(mits op goede hoogte)

Mijn pc temp.s liggen zo rond de 25 graden in de kast, cpu onder load 30, grafische kaart 50/60 graden.

Zit je al op Casejunkies, zo niet join!!

Maar nu graag weer on-topic, voeg me anders op msn toe of email.

Greetz,
Joram

@ drkdgglr (rotnaam:p)

Ik heb dus een reactie van liquid rc gehad:
This order was placed by the customer and and filled by liquidrc.com on Friday January 2, 2009.
I feel the customer is taking advantage of the dispute system.

En dit staat er bij mijn liquid rc bestelling, als order status:
PayPal status: Reversed @ 07:08:43 Jan 15, 2009 PST
Parent Trans ID:9N1680781W081052A
Trans ID:24R80100WE0046213
Amount: -186.54 EUR

Denk dat dit dus betekent dat er een refund is gedaan?
Reactie van Liquid Rc vind ik wel merkwaardig maarja, als ik me geld maar krijg....

Greetz,
Joram

Meerkwaardige reactie idd. Ik had wel >5 weken gewacht voordat ik een klacht indiende. Als je een refund krijgt, krijg je meteen een melding van paypal dat het geld is teruggestort. Die had je dus al moeten hebben.

Het is over het algemeen een goede winkel, met snelle levertijden. Maar soms halen ze rare fratsen uit. I had eens nagevraagd waar mijn bestelling bleef (niet via paypal) en toen kreeg ik meteen mijn geld terug met de mededeling 'ongeduldige klant'.

Ik heb al bij mijn 1e bestelling geahd dat er aandrijfassen ontbraken, wel 3 setjes. Toen mail gestuurd maar ze hebben nog nooit geantwoord....

Ik vind het ook vreemd dat ik geen geld heb ontvangen. Ik heb via het geschil op Paypal weer een bericht geplaatst, dat was gisteravond en ik heb daarop nog geen bericht....

Als ik morgen nog geen geld heb en ze hebben op mijn vraag nog niet gereageerd zal ik dan het tot een claim opwaarderen?? Want de correspondentie is erg *** met hun.

Greetz,
Joram

ik heb zoiets nog nooit bij de hand gehad. gelukkig werd mijn geld meteen teruggestort. is het niet zo dat na een klacht via paypal de verkoper tot een bepaalde dag de tijd heeft om te reageren en dat je daarna een claim kunt indienen? heb je je paypal saldo gecontroleerd? staat het bedrag er nog niet op?

edit. van de paypal site:
U kunt tot maximaal 45 kalenderdagen na de betaling een geschil met de verkoper openen. Vanaf het moment dat het geschil geopend is, heeft u 20 kalenderdagen om een oplossing met de verkoper te bereiken of om het geschil op te waarderen tot een claim bij PayPal als u nog niet tevreden bent. In dit geval bemiddelt PayPal met de verkoper en de koper.

2de edit: je moet volgens mij via paypal reageren op zijn bericht. Dit is ongeveer wat in mijn tekst stond:

I have bought from this store before and my orders were always delivered within a week. Even orders I made afer this one have already been delivered. It's been more than xxx days now and my order still has not arrived.

In jouw geval zou ik er nog bijzetten:

I am not trying to take advantage of the paypal system. I have made many purchases from this store, and this is my first problem with a delivery.

Laatst bewerkt:
Het is zo dat binnen 20 dagen andat je een geschil hebt gedaan je moet opwaarderen naar en claim, anders word de boel afgesloten.

Ik heb nog steeds niks op mijn paypal rekening, kijk zelf maar:
paypalsv2.jpg

Snap dat echt niet meer....
Ook nog niks geen reactie op mijn opmerking van gisteren.... Nogal vreemd en vertrouw niks meer van hun... Waardeloos

Greetz,
Joram

Een geschil openen ja, maar het geschil is al aan de gang, tot 20!! dagen na openen van het geschil word het automatisch gesloten. Dus ik moet binnen die tijd het opwaarderen naar een claim!

Ik reageer ook via paypal , via het geschilscherm...

Ik zal nog wel een keer een berichtje plaatsen:p

Greetz,
Joram

Je krijgt het geld nu ook nog niet terug. De volgende stap is het opwaarderen naar een claim. Pas dan gaat Paypal beslissen wie er gelijk krijgt en pas dan krijg je je geld (hopelijk) terug.

Ik heb hetzelfde probleem. Komt jouw bestelling toevallig uit de UK?

je kunt het geld wel meteen terugkrijgen voordat het een claim wordt. die eerste stap via paypal is te proberen er met de verkoper uit te komen. pas als dat niet lukt, kun je je klacht opwaarderen tot een claim. ik reeg mijn geld ook terug na een klacht via pp en hoefde dus geen claim te beginnen.

Dan heeft de verkoper tijdens het geschil al een refund gedaan en niet Paypal. Paypal zelf betaalt pas als het geschil is opgewaardeerd naar een claim.

"Als u een geschil escaleert tot een claim, vraagt u PayPal om deze te onderzoeken en over het resultaat te beslissen.

We proberen kwesties binnen 10 dagen op te lossen, maar bij ingewikkelde kwesties kan het langer duren om de kwestie te onderzoeken, een eindbeslissing te nemen, geldbedragen vrij te geven en de kwestie te sluiten.

Voor u en de verkoper kunnen specifieke deadlines gelden voor het verstrekken van nieuwe informatie. We gebruiken de berichten die zijn uitgewisseld in het Klachtencentrum, tezamen met andere gegevens, om de uitkomst te bepalen.

In het Klachtencentrum kunt u de voortgang van uw claim volgen en reageren op verzoeken om informatie.

We stellen u op de hoogte wanneer we een eindbeslissing hebben genomen."

Ik geef ze nog tot eind v/d week om te reageren. Heb nog een bericht geplaatst met wat dingen die jij ook voorstelde drkdgglr;)

Alleen ze zeggen een refund zogenaamd gedaan te hebben, iig als ik dat zo aan het Trans ID. zie. Alleen heb ik nog steeds geen geld ontvangen....

Word er wel een beetje scheitziek van, eerst al die onvriendelijke reactie en dan nog geen geld terug. Mij zien ze iig niet meer trug als klant, dat is iets wat zeker is!!!

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Ik geef ze nog tot eind v/d week om te reageren. Heb nog een bericht geplaatst met wat dingen die jij ook voorstelde drkdgglr;)

Alleen ze zeggen een refund zogenaamd gedaan te hebben, iig als ik dat zo aan het Trans ID. zie. Alleen heb ik nog steeds geen geld ontvangen....

Word er wel een beetje scheitziek van, eerst al die onvriendelijke reactie en dan nog geen geld terug. Mij zien ze iig niet meer trug als klant, dat is iets wat zeker is!!!

Greetz,
Joram

Tower FTW! :D

Sinds dat ik een keer bij towerhobbies besteld heb, koop ik alleen daar nog spullen. Duurdere verzendkosten maar veeeel betere service!

Vertel mij wat, probleem is alleen dat Tower niet het spul heeft wat ik nodig heb;)

Heb nu nog niks van Liquid RC gehoord, ik denk dat dit maar een claim word:)

btw, heb douanepost gehad, 41.70 euro kostte het grapje met de draagarmen, 24.70 aan btw en 17 euro TNT.... stel afzetters,pff

Greetz,
Joram

Tower FTW! :D

Sinds dat ik een keer bij towerhobbies besteld heb, koop ik alleen daar nog spullen. Duurdere verzendkosten maar veeeel betere service!

Bij mij ging het juist elke keer mis toen ik daar bestelde... Ik moest een keer 7weken wachten op een order, miss lag het aan de duane, maar Tower had helemaal naar ons gemaild. Ik bedoel of het al vervoerd was e.d.
En toen ik in de states was en mijn Truggy wou bestellen, was het ook een drama:(:p.. Maar gelukkig is alles goed uitgepakt. Volgensmij opzicht wel goede webshop, alleen jammer dat er zo veel belasting op komt, omdat het uit de states komt. Amainhobbies lijkt me ook wel een goede winkel.

heb je je pakje al joram?
ik heb die van mij van liquidrc vandaag kunnen ophalen bij het postkantoor. koste me 25 euro extra :( omdat hij was opengemaakt door de douane... ik denk dat het bij jou het zelfde geval is.

Nee, pakket is verloren, zit nu midden in een claim..

Maar nu goed nieuws, gisteren een pakketje uit Canada ontvangen met wat mooi spul:D

CVD'S en Delrin 2 speed.

img1007uj0.jpg

img1008fd2.jpg

img1009yy2.jpg

Hier dan foto's als alles gemonteerd zit en de auto weer in elkaar zit :-D

img1012gn4.jpg

img1018nr2.jpg

img1016ql5.jpg

img1017fq4.jpg

img1010rw0.jpg

img1019ps9.jpg

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Hij is wel wat zwaarder geworden maar ik heb wel veel zwakke punten eruit gehaald. Assen zijn dubbel zo dik, transmissie is bomb-proof etc...

En mijn BL set-up trekt genoeg dus een paar grammetjes kunnen er nog wel bij:D

Greetz,
Joram

Back