LOL
ik heb gelukkig geen schimmel
Helaas heeft het hier lekker geregend , na ja we zien het later wel...
Groet, Ray.......

Helaas heeft het hier lekker geregend , na ja we zien het later wel...
Groet, Ray.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me toch (technisch) erg moeilijk hoorIs er niet een constructie te maken dat wanneer de heli er mee kapt hij aan een parachute naar beneden komt zodat de schade beperkt blijft, uiteindelijk moet dit technisch haalbaar zijn.
Jan
Gisteren ook de eerste crash gehad... Wel met een T-rex 500... Totaal verblind door de zon (heli week af door fout maneuver), zelfs met zonnebril. Orientatie kwijt en voor dat ik het wist de grond op.
Jammer detail: geen throttle hold kunnen opzetten -> motor (Hyperion HS3026) + regelaar (align bl70g) uitgefikt, frame beschadigd door ontplofte condensators, ontvanger AR8000 beetje zwart aan de zijkant, moet ik nog testen. Canopy zit gat in, carbon tail gebroken, blades beschadigd, kop ziet er nog goed uit, maar zal volledige vervanging worden...
Som van de rekening voor alles nieuw -> kleine 400 euro :-(
Oh Oh , echt eernstig,
throttle hold is een moet, juist ingestellt met negative en positive pitch en throttle cut, kan toch nog wat schade minderen of vorkomen,
succes met nieuw opbouwen,
jammer dat het zo duur is.
Uwe
Vanavond met de mqX 4 lipo's gevlogen en ...............toen ik hem wilde landen in een bocht te dicht bij de boom jawel erin.
Thuis, woon vlakbij waar ik vlieg een hengel gehaald met een stok en ductape de heli eruit geplukt.
Niets aan de hand, gewoon ff beter opletten bij die boom de volgende keer.
Mvg.Bernard
Holey Moley,
ik heb het voor mekaar gekregen mijn Blade MCX2 te crashen 8O:lol:
hij vloog me raam uit en ik kreeg u'm niet meer terug zonder de heli de bosjes in te crashen...
Dat kost me 3euro......
![]()
Groet, Ray........
Ziet er lekker uit, die zwarte zooi geeft altijd zoveel moeite met schoonmaken....motor (Hyperion HS3026)
Ja ik vlieg (hoover) heel soms in mijn computer kamer en daar staan de computers 24/7 aan ,Vloog je raam uit? Haha, kapotlachen Ray
Blij dat je terug vliegt!