Sinds ik de E-Sky Belt CP V2 bezit:
1X Beginperiode : In de huiskamer, 3D switch per ongeluk overgehaald, gecrashed. - Compleet nieuwe rotorkop, tandwiel, shaft, rotorbladen en een kalmeringstablet.
1X Tijdens opstijgen in gras - Heli kantelt naar links - Rotor bladen stuk, hoofdtandwiel, rotorshaft krom.
2X Tijdens landen in de berm hoge onkruid - wind landing - hoofdtandwiel.
1X Tijdens een test vlucht op een grasveld - Controle verloren - Carbon bladen gescheurd, tandwielen, tandschijf staartrotor, mainshaft krom, staart verbogen. - De staart begon hevig te draaien.
1X Domme ik, op een fietspad tijdens opstijgen ging hij door de wind na 5 min. de bosjes in tussen twee bomen op 2 meter hoogte. Geen schade alleen tandwiel miste een tweetal tanden. Zoektijd naar de heli 30Min.
1X 250 meter ver, vanaf 30 meter hoog - controle verloren door de wind gecontroleerde crash, ik zag hem bijna niet meer - Hij kwam 2 meter voor een friettent neer gevallen anders was hij op de, drukke, openbare weg terecht gekomen of bovenop de patatwagen

. Hij kwam in het hoge, hei achtige onkruid, veld terecht met begroeing van 1 mtr hoog! Hij viel precies op een plek met geen begroeing

- 2 servo's stuk, rotorbladen, tandwiel, tail strut, canopy holder. 45min. moeten zoeken waar hij terecht kwam.
Wat gaat het vaakst kapot : 1> Tandwiel hoofdas, 2>Rotorbladen 3>Hoofdas gebogen
In totaal heb ik nu met deze heli 45min. actief gevlogen.
Voortaan gebruik ik de Belt CP V2 niet meer in huis, stijg ik niet meer op vanaf een grasveld en blijf op veilige afstand van patatkramen.