Ik parkeer net mijn mSR in mijn neus,
dat deet best nog wel zeer
Kon u'm wel zo opvangen ..
Groet Ray....
En? Snee in je neus als oorzaak of als gevolg van de crash?...

Groet, Bert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik parkeer net mijn mSR in mijn neus,
dat deet best nog wel zeer
Kon u'm wel zo opvangen ..
Groet Ray....
Nee dat niet maar je kan wel zien dat ik me neus geraakt heb , zit een mooi rood streepje overheenEn? Snee in je neus als oorzaak of als gevolg van de crash?...
Groet, Bert
Ik vond die diskussie zo leuk, die highflyer weer opgepakkt heeft:
Leuk is te zien, mijn crashes geburen naar 35 minuten als de konzentratie weg (of minder) is:Fade-color of naar 3 minuten :morning:
Grappig: wij hanteren al bijna 8 jaar een "max 30 minuten les per dag" beleid....
Om een of andere reden is dat het maximum wat iemand in het leerproces op kan brengen per middag, ongeacht of dat achter elkaar of over de hele middag verdeeld gevlogen word. Gewoon, praktijkervaring, niet gebaseerd op enig wetenschappelijk bewijs....
Zelf kom ik ook met moeite aan 60 minuten per dag, daarna ga ik ook ernstige fouten maken.
Groet, Bert
Zelf kom ik ook met moeite aan 60 minuten per dag, daarna ga ik ook ernstige fouten maken.
Groet, Bert
Dus een crash in 2 jaar.. Heb je toch goed werk afgeleverd Bert![]()
Nu 2 jaar aan het helivliegen en ik vlieg veel, 10+ vluchten ( 1 vlucht = ongeveer 10 a 15 min ) in de week zijn meer regel dan uitzondering en tot nu toe maar een echte crash gehad: