Freak : die kosten kloppen ongeveer wel.
jvbemmel : Bamboe is echt noodzaak....... :wink:
Maak aan de onderkant van de vleugel twee gaatjes waardoor minimaal de stekkers van de servos kunnen. Hengel met een paperclip de servosnoertjes uit de vleugel. Dat gaat makkelijker als je de vleugel tegen een felle lamp houdt
Hier heb ik beide snoertjes uit de vleugel gehengeld, ik maak een inkeping van de ene vleugelhelft naar de andere (over de rootrib) . Door dit kanaaltje voer ik één servosnoer en lijm het vast.
Vervlogens voer ik door een nieuwe inkeping beide servosnoeren naar voren *daar waas de ontvanger wordt ingebouwd,
Voor het "nette" dek ik het gleufje af met wat smeltijm+depron.
Voila, beide snoeren vastgelijmd.
Snijd een luikje voor de regelaar. Ik heb even wat tape over dit gedeelte geplakt vóór het snijden, werkt het luikje wat beter.
Doe dit idem voor de ontvanger
Ziet er een beetje moeilijk uit, maar het is een kanaalthe van de ruimte van de regelaar naar de ruimte voor de ontvanger. Hier voer je het snoer voor gas naar de ontvanger toe.
Maak met een soldeerbout 3 gaatjes net boven de vouwlijn van de neuslijst. Deze gaten zijn bedoeld voor koeling van de regelaar.
Maar ook 3 gaatjes verder in het vleugelcompartiment, daar kan de koellucht ontsnappen. (voor plaats gaten even vleugel tegen licht houden)
Plaats de regelaar in het compartiment, vergeet niet eerst de draden van de motor door één van de 3 gaatjes in de neuslijst te halen. De snoeren naar de accu zie je net achter mn duim uit het luikje komen.
Lijm het luikje dicht (dichtlijmen hoeft niet, als je nog bij je regelaar wil komen volstaat dichtplakken met tape)