Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij klopt het niet wat hier staat. Als je goed naar de foto's kijkt loopt de broeking door een oog op de bovenkant van de lopen van de kanons. Als je dit zo zou uitvoeren, dan zitten takels en broeking gekruist. Dat lijkt me sterk. Ik denk dat het correct is en vreselijk mooiZiet er netjes uit, dat mag gezegd worden, maar ik zit even naar de tuigage aan de kanonnen te kijken..........
De broekingen en de takels zitten verkeerd om aan de scheepswand
De takels horen boven de broeking te zitten zoals op de Victory in Portsmouth en volgens Mondfeld (pag.163) hier heb je ze omgedraaid en da's toch jammer !
Dat klopt helemaal Ron, de broeking loopt door de broekingring aan de achterkant van het kanon (loop), Klaas heeft gelijk indien de broeking door een ring aan het rolpaard loopt, wat hier dus niet het geval is!Volgens mij klopt het niet wat hier staat. Als je goed naar de foto's kijkt loopt de broeking door een oog op de bovenkant van de lopen van de kanons. Als je dit zo zou uitvoeren, dan zitten takels en broeking gekruist. Dat lijkt me sterk. Ik denk dat het correct is en vreselijk mooi