TIMBERWOLF
Forum veteraan
ik ga ook voor het eerste plaatje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is in Portsmouth, en of dat de originele beplating is weet ik eigenlijk ook niet.
Feitelijk is het énige mogelijke alternatief de bovenste geverniste versie.
Persoonlijk vijndt ik dat het mooist.
Het schip (model) klopt verder ook gewoon, want ze heeft verder de originele kleuren.
Het houten onderste deel vindt ik zeker níet misstaan.
Mijn 2e beplanking zit er tot nu mooi strak op, dus als dat zo blijft kan ik hier nog voor gaan.
Genoeg om over na te denken dus..............
Ik laat het even rusten, ga nu door met het onderwaterdeel te beplanken.
Overigens, het model in het museum (de werf) is wel wit aan de onderkant, maar op een vraag van mij aan dat museum blijkt dat Aggy nooit wit is geweest.
Ze is bekoperd van het begin, dus wit is in dit geval zeker niet historisch correct.![]()
Niemand heeft zich ooit afgevraagd waarom ik toch die reeds geel geschilderde mast stompen met het schuin afgezaagde uiteinde in het rood en een korte geschilderde boegspriet op mijn model heb ??
De aangedragen oplossing om slechts één zijde te bekoperen zit dicht bij de waarheid, hoewel ik daar gisteravond pas de eind oplossing voor vond, er wordt naar alle waarschijnlijkheid ( als het een model wordt conform de foto) aan één zijde bekoperd, maar dan alleen het middendeel, (conform Alexandru)
Kortom; alle opties liggen nog open
Bekoperen gaat niet gebeuren,