HMS Agamemnon 1781 (Caldercraft 1:64)

Zo werk ik ook, maar het is wel prettig als iemand dingen opmerkt die niet in de BB staan, zoals schildpadden, berghouten met ankerstok of top-and-butt systeem en andere details.

Jij kent vast wel het apparaatje (jig) uit Longridge om precies gelijke delen te krijgen voor je berghout.
Heb je overwogen om dat te maken en te gebruiken?
Gr. Paul

Laatst bewerkt:
full
Here Ye, Here Ye,
Vandaegh 18 oktober viert onsche admirael klaes, aliasch Kapteijn H, onder sijn eijgen naer Germt sijn 59e verjaerdag.
Door de jongheeren op dit forum evenzeer wel d'ouwe genoemd.
We weten dat hij sijn verjaerdagh niet graegh viert, omdat hij dan graegh bij sijn Russische buurvrouwe vertoefd.
Op sommighe momenten versghijnt desche vrouw, alsch heks, evenzo op dit forum om sijn verslagh schoon te vegen.
Vanuijt de Bollensgtreeck wensen we Germt eene heele fijne verjaerdagh toe ende alreedsch ’t goede
Ouwe... geniet van je dagh ende we hoopen van ganser harte dat je bouwverslagh vol loopt met felicitaties
Germt, van harte gefeliciteerd !
namens Pauline en mij
full

Laatst bewerkt door een moderator:
heel leuk henk .

gefeliciteeerd ouwe.:new-bday::new-bday::new-bday::new-bday::banana::banana::music::music::proost::proost::proost::proost::proost:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Klaas.
60 is een mooie mijlpaal. Verder sluit ik me volledig aan bij de prachtige woorden van onze ouwe Henk, die, naar zijn taalgebruik te oordelen, de 300 al gepasseerd is.
Groet van Paul

OEF!!!
Dank jullie allen jongens voor deze felicitaties, ik heb inderdaad niet veel met mijn eigen verjaardag, maar dit kan ik zéér waarderen :cool:

Inderdaad; rondje n de gelagkamer;)

Gelukkig op tijd nog opgemerkt dat je jarig bent!

Van harte gefeliciteerd!!! :banana: :new-bday:

Back