G
Germt
Guest
Ze krijgt geen zwart / okergele banden Diederik, maar zoals de foto van het model, dus naturel met blauw.
Ik heb even overwogen om lichter hout te nemen, maar dan zou ik al het andere hout aan de boeg ook moeten vervangen.
Overigens vindt ik dat het best iets donkerder zou mogen.
Voorlopig kan ik rustig doorbouwen, want het veranderd verder aan het model niets.
Wél moet de 2ebeplanking er héél netjes op natuurlijk want je kunt niks verstoppen onder de verf.
Groot pluspunt is dat het historisch verantwoord is.
Die bevestiging heb ik al gekregen van Beef Wellington (MSW)
voor de liefhebbers; meer foto's op www.modelshipgallery.com
Onder de home pagina de naam van het schip invullen in de zoekmachine en hatseflats.
Het enige waar ik nog op wacht is antwoord van Buckler's Hard, de werf waar ze gebouwd is, nu maritiem museum.
Ik heb even overwogen om lichter hout te nemen, maar dan zou ik al het andere hout aan de boeg ook moeten vervangen.
Overigens vindt ik dat het best iets donkerder zou mogen.
Voorlopig kan ik rustig doorbouwen, want het veranderd verder aan het model niets.
Wél moet de 2ebeplanking er héél netjes op natuurlijk want je kunt niks verstoppen onder de verf.
Groot pluspunt is dat het historisch verantwoord is.
Die bevestiging heb ik al gekregen van Beef Wellington (MSW)
voor de liefhebbers; meer foto's op www.modelshipgallery.com
Onder de home pagina de naam van het schip invullen in de zoekmachine en hatseflats.
Het enige waar ik nog op wacht is antwoord van Buckler's Hard, de werf waar ze gebouwd is, nu maritiem museum.