(het witte draad wat van de grote mast naar achteren loopt hoort er niet op, dit is tijdelijk om kracht van de naar voren trekkende stagen op te vangen)
Ziet er weer verzorgd uit. En een goede tip om te onthouden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(het witte draad wat van de grote mast naar achteren loopt hoort er niet op, dit is tijdelijk om kracht van de naar voren trekkende stagen op te vangen)
Mooi gedaan Piet,
komt er nog een lijn met de rode boei aan, die boei hangt dan straks in het fokkewant, dat zou een mooi detail zijn om het helemaal af te maken![]()
Germt, bedankt voor de info, ik heb het gezien in het boek van Mondfeld. En ik ben van plan om de boei(en) te maken op de Bounty is inderdaad een leuk detail wat niet veel mensen maken.Piet, op pag.179 van Mondfelt staat ook nog een duidelijke tekening van de bevestiging van die boei.
Het leuke is dat je één van de weinigen bent die zoiets ook aanbrengt.
Op veel modellen laten ze dit achterwege![]()
Ik ben weer diep onder de indruk. Nog even en hij is klaar.
Even een algemeen vraagje over het hijsen van de sloep. Met de stagtakel gaat hij de lucht in. Dat is op je model duidelijk te zien. Ik snap alleen niet hoe de zijwaardse beweging wordt gedaan om de sloep over de reling te krijgen. Was dat duw en trekwerk vanaf het dek?