hk 500 gt

ah ik krijg het nu inderdaad wel voor elkaar. heb alleen nog 1 vraagje, als ik met me remote stuur, dan krijg ik bij 25 procent van de stick dat de servo gewoon beweegt, en als ik verder dan dat ga dan blijft de servo verder gewoon staan

bedoel je je staart servo ?
bij die 25% heb je dan ook voledige uitslag van je servo (beweegd je tailslider dan ook na zijn max punten)
zoniet de limit meer verdraaien

hoe moet dat inlezen?? :) en ja tailservo, maar maakt niet uit hoe groot de llimit staat, bij 25 procent doet ie de hele beweging die die in de 100 procent zou moeten doen.

met een programeer kaart of met je zender lees even de beschrijving van jou esc daar zal het in staan.

welke esc heb je?

als je de esc opnieuw gaat inlezen haal even de bladen van je heli af om ongelukken te voorkomen!!!!!!!!

door de esc opnieuw in te lezen leer je hem ook opnieuw de min en max gasstand.

je hebt hier geen programeer kaart voor nodig

haal de bladen van je heli
zet je zender aan met het gas vol open
sluit de lipo aan
nu begint de esc een melodie te spelen(je bent nu in programeer modus)
de aantal beepjes geeft aan waaruit je kan kiezen
elke catorogie heeft zijn eigen aantal beepjes of melodie

tis even goed luisteren met de manual erbij maar naar de hand begin je het wel te snappen.

nick

Kijk zo moeilijk was het niet toch? kwestie van gewoon proberen
Wie niet waagt wie niet wint
Mooi man dat het weer werkt nu filmpje van de maiden haha

Gr. Nick

nou nou vind dat hier wel overdreven gereageerd word!!:p

leeftijd wil niet altijd wat zeggen , ik ben 33 en miste deze kennis ook! en vliegde toch al ander half jaar :rolleyes:

ook het vliegen heb ik mezelf aangeleerd, en ook de kennis over een heli mede met dit forrum;)

wil niet altijd zeggen dat je dan onverantwoord bezig bent als je er geen verstand van hebt.(niet over ingelezen hebt)

ik ben namelijk ook bij 0 ,0 verstand van heli's begonnen en heb me nu ook redelijk goed ingeleerd

maar natuurlijk veiligheid staat voorop

ik heb hem een link gegeven waarin precies staat hoe hij wat moet doen.

het zal allemaal wel loslopen denk ik :p

@andre succes met de maiden:)

ja ik kan toch ook niet alles zomaar in eens weten en ik vlieg dus nu ook al een jaar en het wil prima. link staat wel in me beschrijving dus kan je zien dat ik al kan vliegen.

ik ga binnenkort maiden filmen hoor! eerst gyro nog voor de rest afstellen enzo

als je staartservo zijn volle uitslag in een klein deel van de stckbeweging doet, is meestel de endpoints niet goed

ligt er een beetje aan wat voor gyro etc je hebt
in de zender moeten alle endpoints gewoon op 100% staan
De beperking van de servo aan de zijkanten doe je meestal op de gyro zelf

Back