Hij is in huis de nieuwe trex 600E Pro 2011!! Eerste succesvolle Maiden plus video

Ik zal proberen een klein verslagje te maken van de bouw.Ik doe dit rustig aan omdat ik niet veel tijd heb en ik ook weer eens hoop te vliegen van de week.

He mooi Bullet!!!

Had nu voor die 3GX gegaan man, flybarless zal je zeker gaan bevallen.

Maar succes met de bouw !!!!!!

De flybarless is er nog niet.Wat je niet weet mis je ook niet ;) maar komt ooit nog wel.Ben wel benieuwd naar de bevindingen van het 3gx systeem! De nieuwe kop fb ziet er wel intressant uit !

Laatst bewerkt:
Klopt ... (you know to much, LOL) :D
Vooruit dan een 700N en wat Protos onderdelen die wachten op een FBL conversie (al heeeeeel lang)....

erg mooie heli succes met de bouw en de maiden, en ik denk dat er wel meer zijn die zitten te wachten op een bouwverslag van de nieuwe 600, ik in ieder geval wel :yes:groetjes

ik denk dat 4000 ook nog wel gaat, wat betreft de 5000, misschien passen ze zelfs niet,of gewoon te zwaar, had het eens graag geweten?

De beschrijving geeft aan, 6S1P 2600-4600mah x 2 .Ik had gehoopt hem met mijn 6s 3000 te vliegen van mijn 500 maar ik denk dat dat niet gaat lukken.Dit zal ik moeten bekijken.

Ff gauw de beschrijving doorgebladert en er zijn toch wel een paar dingen anders dan ik ken, en ook anders dan zijn voorgangers denk ik.

Geen Anti rotation bracket meer! En de mixer arms in de kop natuurlijk.En een battery slede die met een druk op de knop uit de nemen is, is natuurlijk wel intressant!

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen antirotation bracket, is meer een bewegende anti rotation bracket zo te zien op die foto van de handleiding.

dat is een normale elevator arm voor de 600 en 700serie die inderdaad meteen dienst doet als anti rotation bracket.

De beschrijving geeft aan, 6S1P 2600-4600mah x 2 .Ik had gehoopt hem met mijn 6s 3000 te vliegen van mijn 500 maar ik denk dat dat niet gaat lukken.Dit zal ik moeten bekijken.
Dit kan toch gewoon of waarom denk je dat het niet gaat lukken?
Gewoon 2 stuks 6S pakketten in serie erin hangen. volgens mij zul je toch wel zeker 5 minuten vliegtijd kunnen halen op 2200RPM. Of dus langer op een lager toerental.

Laatst bewerkt:
hey bullet komop kerel waar blijft dat bouwverslag ;), die slede is al erg intressant, met een druk op de knop.
is wat anders dan dat gekl... met die strapbandjes zoals de 700e

foooottoooooo'''ssssss :yes:

Oke, nou ik bedoelde meer dat het niet de anti rotation bracket is die ik gewend ben van bv de 450 500 of 550. De vraag van de lipo's is meer of het zal gaan passen.Ik heb 2 turnigy 3000mah 6s pakketten.
En of het Qua gewicht ook een beetje goed uit komt.

Ik wil ook graag beginnen met de bouw, maar zoals ik al zei zal dit wel langzaam gaan ivm met de tijd die ik er voor heb.Ik wil morgen een kleine start maken.
Ik weet dat een heli in "2 dagen" vlieg klaar kan zijn maar ik doe het graag rustig aan.
Dit heeft vaak geleid tot een prima eerste maiden!;)

Groeten

Peter

Laatst bewerkt:
Vanavond toch maar een begin gemaakt met de kop.Eerst de controle van loctite.Helaas zat een van de boutjes van de featering shaft muur vast.
En omdat zo te zien het lagertje verkeerd om zit moet hij los.De open kant van het lagertje zit naar buiten.
Omdat ik niet goed kracht kan zetten op de shaft ga ik morgen op zoek naar wat groffer gereedschap.
Ook bij verwarmen is het niet gelukt

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back