Hij is in huis de nieuwe trex 600E Pro 2011!! Eerste succesvolle Maiden plus video

Om hem nou in china te bestellen vindt ik een beetje trikki.Maar ik kan niet wachten tot hij in europa uit komt!Hij zou een mooie aanvullling zijn op mijn verzameling.Dan kan ik mooi de 6s 3000 lipo's gebruiken van mijn 500.Ik heb ergens gelezen dat hij eind juli te krijgen verwacht wordt.

Trex 600 EFL pro

Hoi Allemaal,
Hij is te PREORDER bij rc711.com voor 692 euro exl verzendkosten.
Mooie prijs toch? dit is de flybarles kit!!!
En een prima webshop,heb er al diverse spullen gekocht.
Dus doe er je voordeel mee.
GRz,
Ronald.:)

Trex 550E with beastx....great heli!!

Laatst bewerkt:
Is gewoon een top heli, ga hem zeker bestellen.Ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf een heli hebben met bij elkaar geraapte elektronica van allerlei merken omdat het eigen merk niks kan leveren :p

goeie berichten hoor je nooit.Een heleboel top piloten die in allerlei klasses vliegen, vliegen ook met castle. Een heleboel gevallen zullen ook menselijk falen zijn.

Vandaag stond er ineens een DHL mannetje voor de deur.Laat hij nou een nieuwe Trex 600E Pro bij zich hebben:banana:

Zelfs de Poes was er van onder de indruk!

Het is een beetje een donkere foto, maar de canopy is mega en hij is echt SCHITTEREND!!Geen nut om te vervangen voor een andere flitsende canopy op de looks iig.

Ik heb tot nu toe een 450 een 500 en een 550 gebouwd.Wat de 600 met zich mee gaat brengen zullen we moeten afwachten.De eerste indruk is iig zeer positief!!

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat door fikken weten we nu wel jongens! Een standaard regelaar kan ook door fikken!

Het mag voor mij de pret niet drukken iig.

Netjes !
Hopelijk heb je de FBL versie en niet de paddles versie ervan dat zou zonde zijn voor zo'n mooie heli.
Succes ermee en laat ons je indrukken van het bouwen / maiden maar volgen.

Ik heb gekozen voor de flybar versie omdat ik al mijn heli's met flybar vlieg naar tevredenheid.Misschien omdat ik niet beter weet, maar ik ben tevreden en dat is nu genoeg voor mij.Misschien later een overstap.

De 6 weken staat er nog steeds voor bij de meeste shops.Echter heb ik er toch eentje gevonden die ze al kon leveren.Alleen de flybar versie trouwens.

ja klopt, ik ben zelf grote fan van castle, nooit problemen mee gehad tot nu toe

Deze mensen bestaan ook he :yes:

Groeten

Peter

Laatst bewerkt:
Back