Hij is in huis de nieuwe trex 600E Pro 2011!! Eerste succesvolle Maiden plus video

Inderdaad, er fikken er een hoop door. Ik las ook van een gast bij Ircha die hij bij de castle stand een nieuwe kreeg, een zogenaamde V3 versie van de 120hv. Hij sloopte ter plekke zijn oude eraf en zette de nieuwe erop. De man van CC stelde hem zelfs voor hem in. 5 minuten later even vliegen en de heli ging in rook op :)

Ik noemhet niet voor niets Castle Cremations;) |

Zelf heb ik er ook 1 opgefikt. Nu vlieg ik een Jive. Niks geen problemen meer.

De 600 die ik gebouwd heb uit dit draadje heeft en jive 80hv dus geen probleem.Mijn 550 heeft een cc ice 100 zonder probleem tot nu toe.De 700 heeft ook een jive maar dan een 120HV

Zelf heb ik er ook 1 opgefikt. Nu vlieg ik een Jive. Niks geen problemen meer.

Die fikken niet nee. die gaan gewoon uit om misterieuze redenen, of de condensatoren ploffen open bij de 4e keer aansluiten:rolleyes:

Ondanks dat, topproduct, en heb in alle 3 de keren keurig een nieuwe van kontronik gekregen...

hahaha,
Ja was ik bij geloof ik ;), ze kunnen lekker spetteren die condensatoren van Kontronik.
Maar je had wel dezelfde dag nog een nieuwe.

Gebeurde bij aansluiten van de vluchtlipo, dus werd er weinig gerost ;)
Ook de eerdere vluchten waren kalm gevlogen (nieuwe lipo's)
Waren mooie ruime f3C vluchten, kan hij ook ;)

Ik heb ook geen weerstandje erop. De SPark valt mij reuze mee met die Jive. Is het wel aan te raden dan?

Hey Bas Pieter ik heb ook geen sparkel sparkel plug er op gewoon lekker vonken die hap ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben op zoek naar een hoger landingstel voor men 600EFL. Om meer ruimte te hebben onder de staartrotor.
Kan er iemand een linkje bezorgen?

Wat ik heb, is 2 aluminium pijpjes onder de achterste skid met dus 2 wat langere boutjes. Dat werkt super.

Je kan ook de normale 600 skids kopen en dan alleen aan de achterkant gebruiken. 1 Lage voor en 1 hoge achter dus.

Een spark is de vonk die vrij komt bij het aansluiten van de lipos op de regelaar maar bij de jive is dat minimaal .

Ec5 connectors werken ergs goed

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag heren

oud draadje maar plaats hier toch maar even mijn vraag.
Heb ook een 600 e pro overgenomen hier van het forum
v bar, castle 120HV ICE 2,
Nu heb ik mijn tailblades geraakt.
Ik orginele besteld en gemonteerd.
Echter nu is de staart ietsje minder strak.
Dit snapte ik niet maar heb het gevonden.
De tailblades die ik heb gemonteerd zijn 95 mm
Die ik geraakt heb en dus verwijderd waren 105 mm.
Ik vlieg met 60 % throttle in mijn zender vlakke curve
en governor via de esc.
Iets meer trhottle is dan het probleem over of moet
ik in de software van de v bar de tail gain ietsje verhogen?

alvast bedankt

mvg

bas

Back