Die zijn er wel maar niet van de stock fbl versie
bouwverslag-trex-600-pro-efl-maiden
build-t-rex-600-e-pro-fbl
Dit is mijn bouwveslag van de 700 v2 met 3gx
bouwverslag-trex700efl-v2
Wat zoek je precies? Het 3gx instellen is echt een eitje met de handleiding er bij...
Groeten
Peter
Heb gister de bec accu er even aan gehangen alle bedrading aangesloten en de setup doorlopen. Is idd niet zo lastig. Ik werk met een DX8 en een spektrum ar8000 met satteliet en telemetrie.
-is het 100% veilig om een ander kanaal (heb nu op aux3) dan BND/DAT te gebruiken om de ar8000 te voeden vanuit de 3gx? In de BND/DAT moet nl mn telemetrieontvanger...
-Op welk kanaal kan ik het best mn Gyro (geel draadje van de 3gx dacht ik, nu op aux2) aansluiten, of maakt dat niet uit en kan ik de draaiknop [DX8] of gyroswitch zonder problemen op aux2 zetten?
-even nog een vraagje over de servos. Deze heb ik nu zoals afgebeeld in de handleiding vastgezet in het frame, dus met busjes en carbonplaatjes. Ik zie hier regelmatig H vormige rubbers terug in het forum. Wat is aan te bevelen voor deze heli? (ik ga geen extreme 3d moves maken, hooguit een snelle bocht ;-))
-In de handleiding van de heli staat bij de eerste stap van de 3gx setup dat je de servohorns horizontaal moet zetten. Maar doe je dat nou bij half throttle of nul throttle? (heb t nu met half thrrottle gedaan.
-Ik heb gedacht aan een setup met 2 satellieten aan de 3gx en de ar8000 helemaal weg te laten... ik doe het toch niet omdat ik dan geen bec- en vliegaccutemp bewaking kan aansluiten. Daarnaast wordt er in diverse forums geadviseerd om bij heli's groter dan 450 altijd een volwaardige ontvanger in de bouwen en niet te werken met alleen satellieten. Kunnen jullie hier iets over zeggen?
Er zullen wat newbie vragen tussen zitten, maar vlieg al jaren met kant en klare modellen dus ik wil ff wat zekerheid..