Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh, ik merk al heel goed dat ik de 50 gepasseerd ben hoor...
Ik ben dan ook flink pissig over dat ze onze pensioenleeftijd van 60 naar 67 verhoogd hebben, want ik zie niet zo goed hoe ik dat tot een goed einde moet brengen...
Het werk wordt wellicht fysiek wat makkelijker vanwege automatisering, maar neemt waanzinnig toe qua complexiteit, en de hitte, het lawaai, de trillingen blijven hetzelfde, terwijl vooral de onregelmatige werkuren en onderbroken nachtrusten alleen maar toenemen.
Daar heb je meer dan gelijk in , als gepensioneerde zie ik dat ook zo .Belangrijkste is je gezondheid en dat je in je werk ook voldoening vindt. Als pensionado heb ik makkelijk praten natuurlijk.
Oh, ik kom niet aan de 70 uur per week... Dat is de pest: Wij moeten een heel ingewikkelde werk/rusturen administratie bijhouden, en als ik die bekijk, kom ik mischien aan 48 uur per week of daaromtrent.Die werk dan maar de helft van iemand die 60 tot 70 uurtjes per week arbeid verricht.
En waarom moeten die er dan uit ????Wil niet aan de Lipo's, want die moeten er steeds uit om te laden.