TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Tim
Nee, volgens de handleiding van deA is dat niet, dus om verdere problemen met de accessoires te voorkomen doe ik het dan ook maar nietGa je de boegspriet niet verjongen?
Bedoel je zoiets:De bovenzijde en de onderzijde van het ezelshoofd hebben dezelfde helling als de boegspriet.
Dat zit ook bij deA anders dus die heb ik gevolgd.De gaten in het ezelshoofd zitten normaal niet in het midden, maar iets meer naar bakboord, zodat de buitenkluiver op 45° rechtsboven (naar stuurboord) de kluiverboom kan tegen het ezelshoofd beginnen.
Gelukkig, ik dacht al dat je niet meer keekDeze bemerkingen zijn alleen maar omdat je zou weten dat ik je verslag nog altijd met veel aandacht en plezier volg.![]()
Dankjewel DaveIndrukwekkend allemaal, Koos![]()
Ook jij bedankt Heinrich, ik doe gewoon mijn best en dan kom je een heel eind...........Mooie vordering wat jij laat ziet Koos!
En dat heb ik zeker wel hoorAls je er maar plezier aan beleeft.
Dank je voor het compliment SjorsDat vind ik altijd moeilijk om die dolfin striker recht te krijgen maar netjes gedaan!
uitstekend ideeDus het duurt nog wel ff voordat deze er vast ingaat…
Voor de tellers onder ons, het zijn er inderdaad 20
Dankje Tim
Dank je Heinrich, en och wat is snel als je de tijd hebtUitstekende werk Koos en weer snel zoos van ouds.
Dank je Peter, ikzelf vind hem ook geslaagd hoorJe kunt nog aardig tellen Koos, maar je hebt daar intussen een knappe boegspriet aan de Victory hangen hoor![]()
Dankjewel HermanNetjes![]()