Gefeliciteerd pensionado!
Geniet ervan!
wat een bizar mooi schip wordt het
Geniet ervan!
wat een bizar mooi schip wordt het

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Ronald, dat laatste gaat best wel goed komengeniet van je pensioen en veel plezier gewenst deze vakantie in ons mooie landje!
Dank je Timproficiat met je pensioen
Dank je Heinrich, Nantong zal er voorlopig nog niet inzitten, maar wie weet.....Nouw as jij internasionaal wil camp, kom eet riviervis in Nantong!
Ik zal het in gedachten houden Rijk...En als je in Lunteren of Renswoude gaat camperen moet je het ff zeggen
Dat zal best wel goed gaan komen Peter....ik hoop dat jij je niet vervelen gaat.
Dank jewel Rob, ikzelf ben er ook best wel content mee...Gefeliciteerd pensionado! Wat een bizar mooi schip wordt het![]()
Hoi Koos, dat vroegpensioen kon mij niet vroeg genoeg komen.Nou nou jongens, bedankt voor jullie medeleveninderdaad ben ik vanaf vandaag samen met mijn directrice met vroegpensioen….
Maar het bouwen laat nog ff op zich wachten, voorlopig eerst wat toeren met de caravan.
Morgen gaat deze naar de dealer voor een cassetteluifel en dan de komende 5 weken een rondje in ons mooie land, dus pas maar op voordat je het weet sta ik bij een van jullie op stoep
In Augustus zijn we drie weken thuis en dan nog ff zo’n vijf weken op de camping in Bladel, en dan…..
Ja dan gaat het stof van dr Vic eraf en gaan we weer bouwen, dus heb geduld dit word echt nog wel vervolgd
Gr Koos
Nou Peter, het begint mij eigenlijk steeds beter te bevallen hoorHoi Koos, dat vroegpensioen kon mij niet vroeg genoeg komen.Ik hoop dat je er volop van gaat genieten tot dat ‘echte’ pensioen. Mij bevalt het uitstekend.
Gr. Peter
Maar voordat ik opstart eerst nog ff zoeken want ik ben mijn schuifmaat- liniaal- potlood en snij mesje nog kwijt…….![]()
Dankjewel Timmooie stoomboot.
Ze noemen ze niet voor niets "dead eyes" DirkDe jufferblokken kijken mij een beetje verbaast aan![]()
Geduld is een mooie zaak Rijk
Tja dat werd onderhand tijd nietwaar HeinrichPiet se methode is een wat ik ook gaan volg. De jufferblokken lijk inderdaad verbaasd - zo zit hulle heel rustig en de volgende moment kom Koos weer verbij!![]()
Dankjewel Peter, ik zal mijn best doenDe Robert E. Lee is mooi geworden Koos, en nu veel plezier met de Engelse dame![]()
Ach deze worden vanzelf zwart met die roet uitstoot Walterrobert e lee is mooi geworden al heb ik de bovenkant van de schoorstenen zwart gemaakt ipv messingkleur. is maar detail.![]()
Dankjewel Peter, de Lee was wel aardig maar mijn hart ligt toch bij iets met zeilen erop hoorEen mooie aanpassing van de bevestiging van de jufferblokken, Koos. En de Robert E. Lee is mooi geworden. Leuk om er tussen door bij te doen.
Gr. Peter