Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het gezien en ook dit is door mij reeds aangepast, bedankt voor de tip in ieder geval...Ook wat je de "handmast" noemt is op de foto's geel, mocht je dat nog willen in overeenstemming brengen.
Ook de hommer bovenin en het klootje zijn toch zwart nietwaar??Ja, ook op andere foto's die ik heb zie ja dat de masten geheel okergeel zijn, behalve ter hoogte van de marsen en de zalingen.
De ra's zijn wel weer zwart, behalve de spieren op de ra's die zijn weer okergeel op de punt na.
Is geen kritiek hoor, ik heb de Victory gebouwd vanuit het boek van Longridge, dus volledig in het Engels, met feet en inches en zo meerEn voor Herby, ik heb die naam (handmast) niet verzonnen
Nu weet ik niet of dit de Nederlandse term / benaming is of dat deze door deA verzonnen is..........dus de Nederlandse term was me onbekend.
Dank jewel PeterMooi hoor.![]()
Bedoel je deze:Netjes uitgevoerd Koos, ik ben jaloers van de leizeilspierbeugels.![]()
Dat heb ik (nog) niet gedaan PeterHeb jij je zeilen eerst ook even opgemeten koos, bij de Sovereign waren die namelijk wat groter dan de ra's die ik gemaakt heb.![]()
Ja, deze, staan mooi op je model.Bedoel je deze: